sobota, 30 sierpnia 2014

710. Rozdanie nr 83 ;-)

Niestety utknęłam w pracy nad kolejnym superpilnym, tym razem niestety mało zajmującym maszynopisem [nie mam szczęścia do lektur ostatnimi czasy, same powieści historyczne mi się trafiają, wspominki i... cóż, jakby to nazwać... „fantazje” historyczne. Szkoda, ale taki „trend” teraz na rynku książki]. :-/ Ciągnie się to już od dłuższego czasu, to znaczy to moje tkwienie na posterunku od świtu do nocy, nie wyłączając weekendów ;-/ ale to najlepszy i - prawie, prawie - ostatni moment, żeby ulokować tytuły w drukarniach tuż przed największą, jak sądzę, a na pewno najbardziej radosną, gwarną i huczną imprezą branży wydawniczej w Polsce - Targami Książki w Krakowie. To będzie już osiemnasta edycja, po raz pierwszy w nowych halach wystawienniczych. Już nie mogę się doczekać! ;-)

Wróćmy jednak do naszego konkursu i dzisiejszego rozdania. Jak widać na załączonym obrazku [pardon za jakość, ale fotkę strzeliłam telefonem przy niezbyt sprzyjających warunkach oświetleniowych...], książka Jonathana Carrolla pt. Kąpiąc lwa wraz z drugą książką - niespodzianką wędruje do...

- - - kasiaparkview

Gratuluję zwyciężczyni! :-)
Tradycyjnie poproszę o podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki podarunków z danego konkursu.

Wracam na front pod Leningradem ;-) a was dziś tylko serdecznie pozdrawiam i zapraszam na kolejne rozdanie za miesiąc! :-)

8 komentarzy:

violka pisze...

Dziękuję za zabawę. Gratuluję Kasi! Pozdrawiam :)

Chabrowa pisze...

Gratuluję :)

Kasia Roszczenko pisze...

Gratuluję!

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej, Kasia to szczęściara.

Moje zaczytanie pisze...

Gratuluję.
Co roku myślę o tym, by się wybrać na Targi do Krakowa i nic mi na razie z tego nie wyszło.

bestyjeczka pisze...

Znowu się nie załapałam. Niemniej bardzo dziękuję za zabawę :-)

Ruczek pisze...

Gratuluję! :)

kasiaparkview pisze...

Ależ się cieszę!
Bardzo dziękuję za zabawę.
Dane do wysyłki już wysłane.
Pozdrawiam!