poniedziałek, 22 września 2014

714. Konkurs nr 84

Dwa pakiety książkowe czekają na chętnych w 84. z kolei konkursie na moim blogu! :-)

- - - Prawdziwy cud + Bez śladu
- - - Wybór + Jack Reacher 61 godzin

Sponsorem jestem ja. Uwaga! Książki są oczywiście nowe i nieczytane, jak zawsze!, ale tym razem w środku są stempelki „Nie na sprzedaż”. Wolę uprzedzić, bo być może ktoś nie będzie zainteresowany tak oznaczoną książką.

Zasady zabawy pozostają bez zmiany – poproszę się wpisywać pod tym postem od teraz do piątkowej północy. W sobotę podam, do kogo zostaną wysłane książeczki. :-) Zapraszam!

54 komentarze:

paula pisze...

Z chęcią staję w kolejce. Z pieczątką czy bez, mam na nie ochotę ;)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)

schizma pisze...

Daaawno nie brałam udziału w żadnym losowaniu... Dopisuję się do listy :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się !!!

Pia Gizela pisze...

Uwielbiam Sparksa!! A żadnej z tych pozycji nie mam w swojej kolekcji. Pozostałych książek też nie czytałam więc muszę się zgłosić!

Dobrego dnia!

cyrysia pisze...

Kocham twórczość Sparksa!Dlatego zgłaszam się i liczę na cud :)
Pozdrawiam!

ABily pisze...

Biorę udział:)

aeljot pisze...

Spróbuję szczęścia :)

misiaq pisze...

Melduję się w tłumie chętnych!!

Ensorcelee Mija pisze...

Zgłaszam się :)

Kasia Roszczenko pisze...

Wyrażam chęć na przygarnięcie książeczek.

Avrea pisze...

uwielbiam czytać wiec zgłaszam się bez dwoch zdań :)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział :) Pozdrawiam jesiennie :)

PAKMA pisze...

No to staje w kolejce :)

papiórkowa pisze...

uuuuchchch... no pewnie, że w ogonku się ustawiam :)

ashess pisze...

oo i ja się zgłaszam : ))

Karolina Kielpin pisze...

Zgłaszam się.

barbaratoja pisze...

Nie może mnie tu zabraknąć!

Marta i Alicja pisze...

I ja, i ja ;) Staję w kolejce!
Pozdrawiam!

Alina N. pisze...

Zgłaszam się!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ustawiam się jesiennej kolejce :)

ma ra pisze...

Zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

Sylwka S. pisze...

Uwielbiam takie książki, więc zgłaszam się :)

Sandi Cullen pisze...

Ja również się zgłaszam :)

PannaP pisze...

JA CHCĘ !!!!! :) zgłaszam się :)

Agni pisze...

Chetnie sie zglaszam -Ag

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się! :)

kasiaparkview pisze...

Tym razem dam szansę innym ;) i się nie zgłoszę. Dobry pomysł z tymi stempelkami.

Chabrowa pisze...

Ja też się zgłaszam :)

Z tworzonka pisze...

Staję w kolejce :) Na długie jesienne wieczory ;)

Kolorowa Kratka pisze...

Może tym razem bede miała szczeście...
Zgłaszam sie! :)

karka0912@o2.pl

Magnitudoa pisze...

Zgłaszam się :)
Uwielbiam Lee Child!

Wetka pisze...

Zgłaszam się :) Uwielbiam powieści Sparksa :)

Paulina Wiktoria pisze...

I ja też zgłaszam się, a co !!
86paulina@wp.pl

A. Bo pisze...

tez sprobuje szczescia :) poczytalabym chetnie ;D

bluuu pisze...

chcę! chcę! chcę! ;)

ROMA pisze...

Witam!
Ja również chętnie dołączę do kolejki: epokapapierowa.blogspot.com

el pisze...

chętnie się pobawię , już jedną książką od Ciebie rozweseliłam koleżankę może teraz znów komuś sprawię radość

Dizzy pisze...

Zgłaszam się! :)

brisingr M pisze...

Zgłaszam się!

akaata pisze...

Oczywiście, że się dopisuję do kolejki. Lubię czytać Sparksa, pozostałych pozycji nie znam, ale z chęcią poznam :)
Pozdrawiam serdecznie.

Katarzyna pisze...

Ach, urocze lektury na nadchodzące dłuuuugie wieczory - marzenie! Zgłaszam się:)

pomieszane-poplątane pisze...

Tym razem i ja się przyłączę do zabawy:)

Alojka pisze...

nie może mnie zabraknąc po takie cuda
pozdrawiam

Chaga pisze...

Ja też chcę oczywiście :)

Zuzanka pisze...

Ja również bardzo chętnie, zwłaszcza z pieczątką :-)

Małgosia pisze...

Zgłaszam się ;)

KarolinaCh pisze...

Ja również się zgłaszam :)

Anita M pisze...

Z przyjemnością się przyłączam do zabawy:)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Ruczek pisze...

I ja z chęcią przygarnę jeden pakiecik! :)

Weronika pisze...

Zgłaszam się

zbyszek pisze...

Staję w ogonku.

Emi pisze...

Zgłaszam się :-)