poniedziałek, 20 października 2014

718. Konkurs nr 85 - jesienny!

Zapraszam na jesienne rozdanie książkowe. To już 85. zabawa na moim blogu! :-) Tym razem mam dla Was najnowszy, piąty już tom przygód rezolutnej dwunastolatki Flawii de Luce, pasjonatki chemii, znawczyni trucizn wszelkich oraz... miłośniczki rozwiązywania zagadek kryminalnych. [Tomy można czytać oddzielnie – każdy kolejny to nowa zagadka dla Czytelników!]. Po rocznej przerwie w wydawaniu tomów powieści Alana Bradleya, wielbiciele Flawii mają wreszcie okazję odkryć najnowsze tajemnice rodzinnego miasteczka Flawii. „Zima odeszła w niepamięć, a wraz z nią ponure wydarzenia, które nawiedziły Bishop’s Lacey. Nastała wiosna, świat budzi się do życia, ćwierkają ptaki, a niektórzy snują plany matrymonialne, ale czy to znaczy, że Flawii grozi bezczynność? Niekoniecznie: nadchodzi Wielkanoc, zaginął organista i ciemne chmury zbierają się nad Buckshaw. Czy dojdzie do planowanej ekshumacji świętego Tankreda? Co kryje grobowiec? I czy to prawda, że sopranistki bywają narwane? Część odpowiedzi znajdziecie w książce, reszty poszukajcie sami” [tekst za stroną polskiego wydawnictwa].

Mam dla Was aż pięć egzemplarzy Gdzie się cis nad grobem schyla. Jedyne, co trzeba zrobić, by mieć szansę na zdobycie książki, jest wpisanie się w komentarze pod tym postem. Macie czas do piątkowej północy, rozwiązanie nastąpi w sobotę 25 października! Zapraszam!

51 komentarzy:

Anek73 pisze...

Z przyjemnością wezmę udział :)

Kropelka pisze...

To ja bardzo chetnie stane w kolejce :-)

Weronika pisze...

Ja chciałabym wygrać losowanie!

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

AniaZosia pisze...

stanę sobie w kolejeczce :)

Sandi Cullen pisze...

Ja również się zapisuję :)

Pia Gizela pisze...

Przecudowna okładka! Zakochałam się!Chciałabym ją mieć, więc się zgłaszam!

weronka pisze...

i JA :)

barbaratoja pisze...

Przed chwileczką podziwiałam Twoje cudne zdjęcia z wczorajszego wpisu, jeszcze nie ochłonęłam.
A tu , następny wpis :-)
Oczywiście chcę!

Czarne Espresso pisze...

Ja się zgłaszam, ja się zgłaszam! Bardzo chciałabym poznać jakąś przygodę Flawii, bo jeszcze nie miałam tej przyjemności :)

Pozdrawiam!

Moje zaczytanie pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam.

coco.nut pisze...

ja się wpisuję na listę, moi chłopcy w akurat stosownym wieku (9 i 12) :)

Chaga pisze...

To ja też jestem chętna :)

Scathach pisze...

Zapisuję się:)

Marta i Alicja pisze...

Spróbuję szczęścia i ja ;)
Pozdrawiam!

zbyszek pisze...

Zgłaszam się

jusssi pisze...

I moje zgłoszenie przyjmij :)

jusssi pisze...

I moje zgłoszenie przyjmij :)

Avrea pisze...

z miła chęcią sie zgłaszam i przyłaczam do zabawy :)

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się :)

kasiaparkview pisze...

Opis książki zachęcający.
Zgłaszam się!

Gwinoic pisze...

Chociaż jestem już dużą dziewczynką lubię czytać takie ksiązki, ach jak dobrze wspominam Koralinę :)może ponownie szczęście się do mnie uśmiechnie i kolejna książka będzie mogła stanąć na moim regale, no ale wpierw zostanie oczywiście przeczytana hehe no ale jakby na to nie patrzeć lubię "zbierać książki ;)

Dizzy pisze...

Chętnie przygarnę! :3

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Och, chętnie przeczytam:-)

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

Ania pisze...

Ustawiam się w kolejce.
antoninadz@wp.pl

Gracenta pisze...

Zgłaszam się

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się :)

Magnitudoa pisze...

Kocham Flawię!
Dzięki temu wpisowi dowiedziałam się że ukazała się już kolejna część tej serii. Zbieram wszystkie książki o Flawii. Czekałam już długo na premierę tej książki, byłam przekonana,że będzie można ją kupić w przed premierze na Targach Książki w Krakowie, na które niestety nie uda mi się pojechać. Oczywiscie zapisuję się do losowania, bardzo chciałabym ja wygrać :)

ewarub pisze...

Zgłaszam się, oczywiście :-)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Bogda pisze...

jeśli można to ja również ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia książki. Z pewnych książek się nie wyrasta....pozdrawiam ciepło
Bogda
bogda2901@gmail.com

Seso pisze...

Ojej, ojejusiu :)

niebieskości pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam

Alojka pisze...

podnoszę rączkę do góry na znak zgłoszenia się
pozdrawiam

Gia Stembeck pisze...

Flawia!!! Oczywiście że się zgłaszam do konkursu :D. Kocham to dziecko :D.

ma ra pisze...

Zgłaszam się!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się - szczęściu trzeba dać szansę!

Edyta pisze...

I ja również !
Buziaki serdeczne
Edyta

Mania pisze...

Zgłaszam się! Oj, cos tak czuje, ze muszę wreszcie zdobyć ktoras z części, bo na mojej liście must Read juz dawno zapisane, a seria brzmi smakowicie

aeljot pisze...

Chętnie stanę w kolejce :)

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się :)

Emi pisze...

Zgłaszam się :)

brisingr M pisze...

Zgłaszam się!

morsia pisze...

To i ja się ustawię. :)
Poznałyśmy się z Flawią już dawno temu i bardzo chętnie do niej wrócę. :)

Beata Wieczorek pisze...

Mam w domu dwie panienki (nie licząc siebie :), które uwielbiają czytać takie historie, więc dopisuję się do grona chętnych :)

Marietta pisze...

Bardzo jestem Flawi ciekawa, zatem ustawiam się nieśmiało w kolejce. Konkurs Zacisza idealnie wpasował się w szarugę jesienną za oknem doborem tej mrocznej powieści na nagrodę :) Pozdrawiam cieplutko :)

Elenoir pisze...

Może znowu mi się uda?:)
Pozdrawiam.

nunachopin pisze...

Zgłaszam się. :)

Betsypetsy pisze...

Ojej, to jest kolejna Flawia a ja nic nie wiem! Moje córki ją uwielbiają :) Staję grzecznie w kolejce może uda mi się sprawić im niespodziankę :)

nayanka pisze...

Bardzo bym chciała przeczytać :)