sobota, 25 października 2014

719. Rozdanie nr 85

Od dłuższego już czasu krążą ploteczki, że przygody Flawii de Luce zostaną sfilmowane, i to nie przez byle kogo, a samego Sama Mendesa, reżysera American Beauty czy Skyfall. Ma powstać serial TV, ale być może i pełnometrażowy kinowy film. Już się nie mogę doczekać! ;-) Na zaostrzenie apetytu możecie obejrzeć -> TO! i jeszcze TO! :-D

A tymczasem pięć egzemplarzy piątego tomiku serii ma już nowych właścicieli. Oto wyniki rozdania jesiennego z konkursu nr 85:

- - - Sandi Cullen
- - - Czarne Espresso
- - - Chaga
- - - Coral –inn
- - - Pia Gizela

Gratulacje dla zwycięzców! :-)
Tradycyjnie już poproszę o podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem książkowego rozdania], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki podarunków z danego konkursu.

Został już tylko tydzień do Halloween! :-D Kto czyta czasem mojego bloga ;-) ten wie, że bardzo lubię to święto i, gdy do drzwi zapukają kolorowo poprzebierane dzieciaczki z głośnym: „Słodycze albo psikus!”, na pewno obłowią się u mnie w zabawne i pyszne słodkości – lizaczki w kształcie dyni albo kapelusza wiedźmy, strzelające gumy do żucia, anyżkowe żelkowe czarne glisty itp. itd. Zapraszam do zabawy! ;-)

11 komentarzy:

Gwinoic pisze...

Gratuluję szczęściarom :)chyba muszę zaopatrzyć się w słodycze tak na wszelki wypadek ;)

Czarne Espresso pisze...

Dziękuję, strasznie się cieszę :)

Sandi Cullen pisze...

Bardzo się cieszę :) Dziękuję

kasiaparkview pisze...

Gratuluję zwycięzcom!
Ja też lubię Halloween, ale bardziej niż ja lubi to święto mój syn ;). W tym roku zrobiliśmy wspólnie maskę halloween'ową na konkurs z angielskiego. Sprawiło nam to mnóstwo frajdy. Życzę, abyś w piątek miała mnóstwo gości-przebierańców, częstujących się słodyczami ;).

Beata Wieczorek pisze...

I ja na pewno będę miała gości hallowinowych :) Moje córcie już planują ubrania i makijaże, a ja może też własnoręcznie zrobię jakieś łakocie... :)

Pia Gizela pisze...

Nie wierzę własnym oczom! Wygrałam! Dziękuję:* Fantastyczny prezent na te długaśne ciemne wieczory!
Gratuluję pozostałym zwycięzcom!

Ania pisze...

Gratuluję zwycięzcom!
Może mi się uda następnym razem.
Na Halloween piekę tradycyjnie paluchy wiedźmy.
Pozdrawiam

Kropelka pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyń!
Serdecznie pozdrawiam!

Avrea pisze...

gratuluje

Pia Gizela pisze...

Książeczka doszła już do mnie. Bardzo mnie to cieszy:) Będę czytać!

Coral- inn pisze...

Dziękuję, drugi raz mi się u Ciebie poszczęściło :D Książka już wylądowała!