sobota, 29 listopada 2014

725. Rozdanie nr 86

Cały tydzień jest tak ponuro-bury, że aż się nie chce wychodzić z domu na spacer... :-/ Właściwie to czekam na śnieg, żeby choć trochę rozweselił te późno jesienne dni. Dobrym pomysłem na rozwianie smutków jest też, jak sądzę ;-) inspirująca lektura [ja akurat czytam Był jazz Karpińskiego, przy okazji słuchając nagrań z dołączonej do książki CD. Polecam!] i kubek gorącej kawy z dodatkiem na przykład likieru... ;-) Pyszności!

Wracajmy jednak do rozdania książkowego nr 86. Jak już widzicie na zdjęciu – przepraszam za jakość, ale jak wspomniałam: mało światełka, by było wyraźniej – książki polecą do:

- - - skok.na.szafe@gmail.com
- - - Anita M
- - - Sylwka S.

Ale, ale... ;-D Tym razem jest jeszcze jeden „zwycięzca” – Grzegorz Szewczuk, który rozbawił mnie wierszykiem wpisanym w komentarze, dlatego postanowiłam zdobyć jeszcze jeden egzemplarz O czym szumią wierzby Kennetha Grahame’a i przyznać nagrodę specjalną właśnie Grzegorzowi. Gratuluję pomysłu! :-)

Oczywiście gratulacje należą się dla wszystkich zwycięzców! Kłaniam się i dziękuję, że do mnie wciąż zaglądacie! :-)

Tradycyjnie już poproszę o podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem książkowego rozdania], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki podarunków z danego konkursu.

A za miesiąc, moi szanowni Czytelnicy, zimowe święta, ale nie tylko – mój blog obchodzić będzie jubileusz – siódmy rok istnienia. Jak co roku w pierwszy dzień świąt odbędzie się zatem konkurs specjalny. Póki co nie zdradzę, co będzie podarunkiem, ale mam nadzieję, że będzie warto czekać... ;-) Zapraszam!

9 komentarzy:

cyrysia pisze...

Gratuluję!

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym.
No cóż znowu czeka mnie wyprawa do biblioteki.

kasiaparkview pisze...

Gratuluję szczęściarzom!
Mi też doskwiera już ta wieczna szarość za oknami.

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ale szczęśliwy dzień! Dziękuję!!!

bestyjeczka pisze...

Dziękuję za zabawę! Szczęśliwcom zazdroszczę ;-)

Sylwka S. pisze...

Dziękuję bardzo :)

Anita M pisze...

A jednak warto było mieć nadzieję:)!Jakże się cieszę, że mi się poszczęściło i moja córeczka otrzyma tak piękną i wartościową książkę, którą będę jej czytać:) dziękuję ślicznie:)

el pisze...

co za emocje , dziękuję za zabawę i gratulacje

kot czyta pisze...

Gratuluję wylosowanym osobom.
A co do listopada - jeśli o pogodę było nawet przyjemnie (jak na listopad ), choć w ostatnim tygodniu zdecydowanie zrobiło się zimowo. A ja lubię zimę, ale wyłącznie w Boże Narodzenie :)