niedziela, 21 grudnia 2014

726. Tatry Polskie zimą

Tatry Polskie, zima 2009 – wszystkie zdjęcia objęte prawem autorskim © Zając. Tym razem będę wdzięczna za ich niekopiowanie!

Pierwszy dzień zimy kalendarzowej niestety nie nastraja optymistycznie :-/ Według wszelkich prognoz te święta nie będą białe, a niektórzy nawet straszą, że zima do nas w ogóle nie zawita... Szkoda, bo bardzo już tęsknię za szczypiącymi od zimna nosem i policzkami, za wielkimi warstwami białego skrzącego się śniegu, lodowiskiem na pagórku niedaleko mojego domu, na którym zawsze szaleją radośnie dzieciaczki z rodzicami, tęsknię za zimnym wiatrem, za rękawiczkami i czapą z pomponem... Dziwne, co? ;-) Dlatego też odszukałam przepiękne zdjęcia, które zrobił kilka lat temu mąż mojej serdecznej przyjaciółki E. podczas wyprawy w Tatry Polskie. Niewielki wybór pokazuję u góry. Mam nadzieję, że się kolega nie pogniewa, że je publikuję :-) ale po prostu uwielbiam je oglądać w takie ponure dni jak ten. Piękne widoki, prawda? Może jednak uda się przywołać trochę choć śniegu?

10 komentarzy:

Agnieszka Em pisze...

Za zimnem nie tęsknię, ale święta mają urok tylko jeśli jest biało ;)

ewarub pisze...

Piękne zdjęcia. A zima na nich wymarzona - biała, śnieżna i z rozmachem :-)

Gwinoic pisze...

Piękne zdjęcia :) ale za zimą nie tęsknię i jesli o mnie chodzi to nie musi pojawiać się :P

Moje zaczytanie pisze...

Pięknym zdjęciami czarujesz zimę, ale wygląda na to, że zima na razie nie przyjdzie.
Spokojnych, radosnych Świąt Bożego narodzenia życzę.

Pia Gizela pisze...

Piękne zdjęcia! Strasznie mi tęskno do tych widoków!

Czarne Espresso pisze...

Przepiękne zdjęcia! Będę mówić jak staruszka: oj, dawniej to były zimy! :D

Chabrowa pisze...

Na Sylwestra będę w górach, a więc może będą takie widoki :)

Anita M pisze...

Widoki są po prostu bajeczne. Patrząc na takie zdjęcia a najlepiej na żywo, naprawdę mam wrażenie, że znajduję się w bajce:)

Avrea pisze...

Pieknie
Wesołych świat

niebieskości pisze...

Super zdjęcia! czuje się klimat!
Wesołych Świąt!