wtorek, 23 grudnia 2014

728. Pakowanie

Fotki z netu.

Lubię pakować prezenty :-) Ładne papierki, wstążeczki, dodatki... To zawsze był mój żywioł. Niegdyś – za czasów mojej młodości ;-D – w okresie przedświątecznym w księgarni z przyjemnością stawałam w pakowni i mimo tłumów, gwaru, zawrotnego tempa, wielogodzinnego pakowania książek, pociętych od papieru dłoni... byłam zmęczona, wręcz otumaniona, ale w osobliwy sposób zadowolona z dobrze wykonanej, radosnej w gruncie rzeczy pracy. Gdy nadarza się okazja, choćby święta, chętnie znów pakuję co się da! ;-) Tym razem wykorzystałam pomysł znaleziony w sieci. Kupowałam dziś na ryneczku gałązki iglaków do wazonu [niestety choinki w tym roku nie będzie :-/ ] i pojedyncze drobne odnóżki wykorzystałam do ozdobienia prezentów. Wraz z szarym papierem, szyszkami i dzwoneczkami z zeszłorocznych zapasów wszystko wygląda prosto, a jakże uroczo. Polecam uwadze!

7 komentarzy:

Czarne Espresso pisze...

Jakie piękne zdjęcia :) Mnie pakowanie średnio zwykle idzie, może po prostu nie mam wprawy :)

Spokojnych i radośnie przeżytych Świąt!

Janola Aleksandra pisze...

Znam Twoje zamiłowanie do wykwintnego pakowania... książki, które udało mi się wygrać w konkursach zawsze były zapakowane tak, jak żadne inne, nawet najbardziej wypasione prezenty... dziękuję i pozdrawiam świątecznie

Zuzia Kopytkowa pisze...

Jej jakie cudowne zdjęcia:) A paczuszki wyszły bardzo ładne!


Pozdrawiam, zuzia
Kopytkowa.blogspot.com ( rysunki, grafika, projektowanie stron internetowych )

Dorota pisze...

Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
Spokojnych świat życzy Dorota

el pisze...

wsapnaile zapakowałaś prezenty , pewnie książki ... Wszystkiego dobrego dla Ciebie pani Mikołajowa ( w końcu nie jednego z nas obdarowałaś )i Twojej rodziny

kasiaparkview pisze...

Piękne prezenty. Takich Ci życzę w te radosne Święta Bożego Narodzenia!

Urtica pisze...

Bardzo ładnie pakujesz swoje prezenty. Tak ciepło.