sobota, 24 stycznia 2015

732. Lisek Feribo

Wszystkie gif-y autorstwa Oamul.

Oamul to młody ilustrator i animator z Chin. Na jego przeurocze gif-y trafiałam w sieci już od dłuższego czasu, ale starałam się jak mogłam omijać księgarnie - bo trwa u mnie okres „nie-kupowania-absolutnie-niczego!” - no ale w końcu zajrzałam na jego stronkę, choć wiedziałam od razu, czym to się skończy... ;-) Trudno się bowiem nie zakochać w tych rysuneczkach, a ruchome ich wersje są bardzo zabawne. Spodobał się najbardziej lisek Feribo. Ma już nawet swoją książkę... którą oczywiście chętnie bym zamówiła... ;-D Polecam zajrzeć – Oamul prowadzi też blog, o TUTAJ.

10 komentarzy:

aldia arcadia pisze...

~Fajowski :)

Moje zaczytanie pisze...

uroczy.....

Gwinoic pisze...

Świetny lisek :)

Czarne Espresso pisze...

Jaki fajny - słodziak :)

ewarub pisze...

Ładne! Polubiłam na fb i wstawiłam też obrazek na bloga :-)

Anita M pisze...

Fajniutki:)

Beata Wieczorek pisze...

Rzeczywiście trudno się nie zakochać, aż same usta się rozjeżdżają w uśmiechu na ten widok :D

incognito pisze...

uroczy :D

Pia Gizela pisze...

cudne te liski! uwielbiam liski!

Alojka pisze...

fajniutkie, dzięki za odkrycie :)