poniedziałek, 26 stycznia 2015

733. Konkurs nr 88

Zaczął się ostatni tydzień miesiąca, a zatem czas na kolejną już książkową zabawę – tym razem z numerkiem 88. Wiem, że ostatnio „zamęczam” was książkami Bradleya ;-D ale uważam, że ten autor i jego powieściowa bohaterka, Flawia, warci są promowania. Zatem po jednej książce do rozdania... a tym razem ma ona „wartość dodaną” – są to egzemplarze z autografem autora! Żeby nie było, że „to już było” ;-) druga książka w pakiecie jest z całkiem innej beczki – proponuję kryminał szwedzkiej autorki Viveki Sten pt. Na spokojnych wodach. Na jej podstawie powstał polski (!) serial stacji AXN pt. Zbrodnia. Wszystko jest na zdjęciu powyżej – jak widać mam trzy pakiety do rozdania. Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Czas jak zawsze do piątkowej północy. Rozdanie w sobotę. Zapraszam do zabawy!

68 komentarzy:

Beata Wieczorek pisze...

Zapisuję się z chęcią!

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się :)

ABily pisze...

Zgłaszam sie:)

Moje zaczytanie pisze...

Mało mam kryminałów więc się zgłaszam...

Czarne Espresso pisze...

Ja też się zgłaszam! Czytałam tylko jedną książkę o Flawii i chcę więcej :) A kryminały też lubię od czasu do czasu przeczytać :)

Pozdrówka!

Alegria pisze...

I ja poproszę :)

weronka pisze...

Wiem, że swoje już wygrałam, ale kto nie ryzykuje ten nie ma.
Zestaw z poprzedniego konkursu dotarł, Dziękuję jeszcze raz. Książki przeczytane.

Paulina Olczak pisze...

Zgłaszam się :)

Chabrowa pisze...

Też się zgłaszam :)

Zuzanka pisze...

I ja poproszę, nie czytałam żadnej z zestawu.

Pozdrawiam serdecznie

Anek73 pisze...

Z chęcią wezmę udział :)

Janola Aleksandra pisze...

Z przyjemnością... a jeszcze kryminał :-)

Wyplatanki pisze...

Z wielką ochotą zapisze się do zabawy :)

incognito pisze...

... ustawiam się w kolejce :)

Scathach pisze...

Zatem spróbuję raz jeszcze;) Zgłaszam się:)

Dagmara Han pisze...

Zgłaszam się :) Może szczęście mi dopisze ^^

Alina N. pisze...

Zgłaszam się :).

maggy rdest pisze...

To ja tez mam nadzieje i zapisuje sie :)

Katarzyna pisze...

Zgłaszam się jak najchętniej;)

Marietta pisze...

Mam wielką ochotę poznać Flawię, więc zgłaszam się do konkursu :)

Magnitudoa pisze...

Zgłaszam się ;)

Gwinoic pisze...

Nie może mnie tutaj zabraknąć :) łapacz snów wisi nad łóżkiem więc mogę czytać kryminały ;)

aeljot pisze...

Spróbuję szczęścia :)

Kathinna pisze...

tego jeszcze nie czytałam, chętnie poczytam!:)

anek7 pisze...

To ja też się zgłaszam :)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się, może w końcu mi się uda ;)

Zosia Głowacka pisze...

Zgłaszam się do konkursu. Mam nadzieje że mi się poszczęści, ponieważ bardzo lubię czytać kryminały. :)

el pisze...

jestem bardzo chętna i powiem Ci że nie zamęczasz wcale ale to wcale

PAKMA pisze...

Jak zwykle chetna jestem na wszystko, czego jeszcze nie czytalam :)Pozdrawiam!

bestyjeczka pisze...

Ja też, ja też!!!!

barbaratoja pisze...

I jeszcze ja !!!

coco.nut pisze...

ja również chętnie się ustawię, szczególnie do pierwszej części o Flawii :)

Elenoir pisze...

Czytałam pierwszy tom o Flawii, ciekawa jestem kolejnych, więc też się zgłaszam.
Pozdrawiam:)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością :)

Gosia Szczecin pisze...

O rany! O Matko! Jakie okazy. Zapisuję się, macham czapką, gram na trąbce, żebyś nas (znaczy mnie i moją córcię zauważyła :-)) i trzymam kciuki za szczęście nasze w losowaniu :-)

ROMA pisze...

Nie pogardzę, chętnie przeczytam - zgłaszam się!

jogie pisze...

Są książki, jestem i ja :)

Zosia Samosia :) pisze...

Dla takich cudownych pozycji już nawet mam miejsce na półce więc jak najbardziej chcę :)

Booksofme world pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział :) Ciekawa jestem tego autora Bradleya, bo w ogóle o nim nie słyszałam :(

Joanna pisze...

Dołączam :)

Emilia P. pisze...

Z chęcią się zgłaszam do konkursu :-)
Pozdrawiam :-)

Avrea pisze...

może o tej poże szczęscie i los dopomoże ;)

zapisuję się oczywiście

Dorfi pisze...

Zgłaszam się do przeczytania :)

Evita pisze...

Zgłaszam się.

Agata Kądziołka pisze...

Pierwszy raz tu jestem i nie bardzo się orientuję:) wystarczy się zgłosić? :) to się zgłaszam :)

Honsia pisze...

Zgłaszam się :)
Mam wielką ochotę na jakiś kryminał!
E-mail: czytelniczka27@o2.pl
Baner: http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html

marysza blogspot pisze...

Oj chętnie się zapiszę! :D

Katy pisze...

Zgłaszam się

ewarub pisze...

Melduję się w kolejce :-)

Pozdrawiam!

cecyliarodzinaidom pisze...

Kocham kryminały.Zgłaszam się.Pozdrawiam serdecznie!

Promyk pisze...

Z przyjemnością się dopisuję, zwłaszcza że uwielbiam Flawię (czytałam dwie pierwsze powieści, trzeciej nie!), a kryminały szwedzkie też bardzo lubię. Pozdrawiam!:)

PannaP pisze...

I ja również zgłaszam się oczywiście :)

Anita Kn pisze...

Zgłaszam się z cichą nadzieją, że uda mi się wygrać urodzinowy prezent dla siebie :)

anita.kn1989@gmail.com

Weronika pisze...

O! ja bym bardzo chciała!

zbyszek pisze...

A ja mam nadzieję, że uda mi się wygrać imieninowy prezent dla siebie........

Chaga pisze...

To ja też bardzo chętnie się dopisuję :)

artesania-1 pisze...

Nie do uwierzenia! Przyszłam sprawdzić wyniki jubileuszowego konkursu, a tu widzę zapowiedź następnego losowania. Luty zapowiada się świątecznie, bo i urodzinowo i imieninowo, więc może los się ładnie uśmiechnie.
Pozdrawiam z Krakowa
Aleksandra

Ruczek pisze...

I ja z chęcią przygarnę jeden pakiecik! ;)

Unknown pisze...

zgłaszam się:) Patrycja F.

weisse_taube pisze...

I ja jestem chętna na pakiet :)

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się!

Jaglana pisze...

Zgłaszam się również.

raeszka pisze...

I ja szybciutko ustawiam się w kolejce :).

cnbdjs pisze...

Zgłaszam się! :)

KarolinaCh pisze...

Ostatnio mam fazę na różnego rodzaju kryminały, więc również się zgłaszam :)

czokapu pisze...

Zgłaszam się!

Coral- inn pisze...

zgłaszam się i ja ;)

Blondynka. pisze...

zgłaszam się :)