sobota, 31 stycznia 2015

734. Rozdanie nr 88

Pakieciki konkursowe – nr 88 – mają już swoich nowych właścicieli ;-) Nicki widać na fotce u góry, ale dla formalności podaję je też poniżej:

- - - kasiaparkview
- - - Promyk
- - - Honsia

Serdecznie gratuluję szczęśliwcom! :-)
Dołączam, jak zawsze, obowiązkowy przypisek: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Jeszcze nie wymyśliłam, co będzie w puli nagród za miesiąc, ale zapewne kryminały... Czeka ich i przebiera karteczkami z niecierpliwości cały słupek ;-) Zatem chętnych zapraszam już dziś na lutową zabawę!

- - - - - - - - -
Uwaga: po swoje pakieciki książek z poprzedniego, jubileuszowego konkursu nr 87 nie zgłosiły się Dorfi i Joanna. Bardzo proszę o kontakt ze mną na podanego u dołu strony maila, bo na razie nie mam dokąd wysłać szczęśliwych świątecznych książeczek ;-)

12 komentarzy:

Moje zaczytanie pisze...

gratuluję szczęściarom....

Honsia pisze...

Dziękuję!

E-mail już wysłałam.

Agnieszka Em pisze...

Gratuluję i ja ;)

bestyjeczka pisze...

Dziękuję za zabawę i już cieszę sie na następną - może się uda być szczęśliwcem? MIłego dnia!

cyrysia pisze...

Gratuluję!

Sandi Cullen pisze...

Gratuluję :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!

Czarne Espresso pisze...

Gratulacje :)

Agata Kądziołka pisze...

Gratuluję :)

Pia Gizela pisze...

Gratulacje! Szczególnie polecam Bradleya! Świetnie się czyta!

el pisze...

gratulacje ... czekam na kryminały

deedee_1 pisze...

Gratulacje :D