poniedziałek, 23 lutego 2015

736. Konkurs nr 89

Zgodnie z zapowiedzią z zeszłego miesiąca na rozdanie w konkursie nr 89 będę miała dla Was kryminały [i thrillery]. Sponsorem książkowym jestem ja, a co jest na rozdanie, widać na fotce u góry ;-) Warszawskie wydawnictwo Albatros ma wieloletnią tradycję, proponuje książki zarówno typowo rozrywkowe, jak i nieco trudniejsze. Credo wydawnictwa brzmi: „najsławniejsi autorzy, najgłośniejsze książki, największe światowe bestsellery”. Kto chce sprawdzić, czy tak rzeczywiście jest, zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Tradycyjne macie czas do piątkowej północy, a w sobotę podam, do kogo polecą książki [do czterech osób, po jednej książce losowo].

66 komentarzy:

Promyk pisze...

Tym razem się nie zapiszę, bo nie chcę być zachłanna.;)

Scathach pisze...

Oczywiście zgłaszam się;)

Edyta pisze...

Staję grzecznie w kolejce i liczę na łut szczęścia...
pozdrawiam
Edyta

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się po takie wspaniałości :)

Elzbieta Czapla pisze...

Witam i zgłaszał się do konkursu:)

PAKMA pisze...

Jak zwykle, pisze sie!!!!!

AniaZosia pisze...

u nas w domu przeczytają minimum dwie osoby, więc staję w kolejce :)

Janola Aleksandra pisze...

Z przyjemnością...kryminały w każdej ilości ;-)
Pozdrawiam

Damian pisze...

Zgłaszam się :)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się :)

Sayuri San pisze...

Zgłaszam się i ja ;)

Katarzyna pisze...

A nuż, na pociechę w ten smutny dzień...

Agata Kądziołka pisze...

Zgłaszam się :)

Kasia Roszczenko pisze...

Mój gatunek, więc chętnie się zgłaszam :)

czokapu pisze...

Zgłaszam się!!!

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się :)

Wyplatanki pisze...

Z wielką przyjemnością się zgłaszam - dobrych książek nigdy za wiele w domowej biblioteczce :)

Avrea pisze...

może tym razem bede miala szczęście :)

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się :)

barbaratoja pisze...

Ja też zapisuję się, może kiedyś będę znowu miała szczęście ;-)

Anek73 pisze...

A może tym razem jedna trafi do mnie? :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się

ewarub pisze...

No przecież mnie nie może zabraknąć :-)

Pozdrawiam! :-)

ABily pisze...

Zgłaszam się:)

Zakręcona ♥ pisze...

Witam, witam. Zgłaszam się pierwszy raz. :)

Ania pisze...

Ustawiam się w kolejce. Może tym razem mi się uda.
antoninadz@wp.pl

Kolorowa Kratka pisze...

Zgłaszam sie!

ashess pisze...

KRYMINAŁY ♥ długo dobrego nie czytałam
dlatego ustawiam się w kolejce : ))

Katy pisze...

Zgłaszam się

weronka pisze...

Kolejny raz - ja też :)

Striped Dot pisze...

Ja też się zgłaszam.

Alojka pisze...

nie może i mnie zabraknąć, pozdrawiam

Noelka Noel pisze...

Zgłaszam się :)

maggy rdest pisze...

Moze tym razem bede miec szczescie? Pozdrawiam.

misiaq pisze...

Jasne, że chcę!!

vivinca

Joanna pisze...

Dołączam!

Beata Wieczorek pisze...

Wpisuję się z przyjemnością :)

Kathinna pisze...

tradycyjnie i ja z chęcią poczytam:)

Melania K. pisze...

Już dawno mnie tu nie było, oczywiście zgłaszam się:)

bestyjeczka pisze...

Ooooo! JA, JA! z ostatniej ławki - psze Pani, zgłaszam się :-))

aeljot pisze...

Zgłaszam się :)

ivon777 pisze...

witam serdecznie ,
.... zgłaszam się ochoczo ; pozdrawiam i życzę dobrego , pogodnego dnia

Pasje Violi pisze...

To i ja spróbuję szczęścia :) zgłaszam się a czytać uwielbiam :)

Elunia pisze...

Uwielbiam kryminały więc grzecznie ustawiam się w tej długiej kolejce.
Pozdrawiam serdecznie :))

mam_i_ja pisze...

jak kryminały - to ja bardzo chętnie po nie postoję ;)

Maria Butt pisze...

Witam i ja sie zglaszam :)

Zosia Samosia :) pisze...

Z miłą chęcią się zgłaszam :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :) :)

Cinka26 pisze...

Z chęcią się zapiszę :o) Po raz pierwszy.

Magdalena Luberda pisze...

Zgłaszam się :)

dorota wysocka pisze...

zgłaszam się

Emi pisze...

Zgłaszam się :-)

magdusiaa pisze...

To i ja się zapiszę na te kąski :)

Nataliya pisze...

Zapisuję się i ja;-) Pozdrawiam

Nataliya pisze...

Zapisuję się i ja;-) Pozdrawiam

Magnitudoa pisze...

Zgłaszam się :)
Kocham kryminały

A. Bily pisze...

Chciałabym, chciała, chciałabym, chciała.
Więc dołączam i ja. Pozdrawiam
Ola

Pani Lecter pisze...

Życzę powodzenia wszystkim...
I samej sobie też hahah :)

Jaglana pisze...

To też się zapiszę...

Marta Kusz pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Joanna Trąbała pisze...

Zgłaszam się :)

el pisze...

chętnie zapisze się na te kryminałki

kasiaparkview pisze...

Życzę wszystkim powodzenia w losowaniu ;)

InsaNe pisze...

Zgłaszam się! :)

Weronika pisze...

może ja?

Moje zaczytanie pisze...

To i ja popróbuję szczęścia.