poniedziałek, 23 marca 2015

740. Konkurs nr 90

Zgodnie z zapowiedzią z poprzedniego miesiąca w konkursie nr 90 proponuję taki oto wiosenny ;-D pakiecik, składający się z dwóch książek:

- - - album Dinozaury - czyli niezwykły świat dinozaurów, wielkich ptaków drapieżnych i kotów szablozębnych, które przez ponad 150 milionów lat panowały na Ziemi.
- - - opowieść Dziwne zwierzęta - czyli Mrówkojad i Orzesznica organizują konkurs na najdziwniejsze zwierzę. Zgłoszenia napływają ze wszystkich stron świata, ale czy uda im się wyłonić zwycięzcę?

Jak widać, tym razem coś dla młodszych czytelników, ale mam nadzieję, że znajdzie się niejedna osoba - Mama, Babcia, Tato, Dziadek lub... starszy Brat ;-) - którzy zadbają o intelektualną rozrywkę dla dzieciaczków. Uprasza się, by - kto chętny zgarnąć ów pakiecik - wpisywał się w komentarze pod tym postem. Obie książki są nowe, a sponsorem jestem ja :-) Zapraszam! Losowanie tym razem nietypowo, bo w najbliższą niedzielę, 29 marca - sobotę bowiem spędzę w Szreniawie na dorocznym jarmarku świątecznym, na który też z całego serca zapraszam! :-)

22 komentarze:

Oleander pisze...

O! Dinozaury dla mojego synka :) Chętnie wezmę udział :) Pozdrawiam.

PAKMA pisze...

Moje dziewczyny uwielbiaja kazda ksiazeczke o zwierzatkach :)Moga byc i dinozaury ;)Pisze sie na losowanie! Pozdrawiam!!!

Malineczka74 pisze...

Zgaszam się! Pozdrawiam

Pia Gizela pisze...

Moje prywatne dziecko jest za małe na takie książeczki, ale w pracy mam 25 takich, które z radością będą nie tylko oglądać obrazki, ale też starać się składać literki :) Dlatego muszę się zgłosić :)

bestyjeczka pisze...

Mój mały książkojaadek też by się ucieszył z takich pozycji. Staję do ogonka!

Chaga pisze...

Bardzo fajny zestaw :), zapisuję się.

Grzegorz Szewczuk pisze...

A co mi tam, zgłaszam się :)

Zakręcona ♥ pisze...

Chętnie wezmę udział :) Siostrzeniec, zwolennik dinozaurów nie obrazi się za upominek :3

misiaq pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
misiaq pisze...

Zgłaszam się jako babcia :-)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się w imieniu mojego Czterolatka ;)

Magnitudoa pisze...

Znam kogoś kto szaleje na punkcie dinozaurów. Zapisuję się!

Izabela pisze...

Moi chłopcy uwielbiają książki zwłaszcza te nowe - jeden będzie chciał żeby mu czytać drugi opowiada mi obrazki:) staję w kolejce:))

nunachopin pisze...

Po dłuższej nieobecności zaglądam, a tu taka niespodziewajka. :) Zgłaszam się oczywiście w imieniu własnym i dwóch takich, co chętnie by poczytali. Tematyka idealna dla moich małych kosmitów: jeden żyje w świecie dinozaurów, drugi... cóż, obecnie jest ponoć psem, choć jeszcze niedawno był kotem. ;)

Dizzy pisze...

Ojejku! Bardzo, bardzo poproszę! Zgłaszam się! <3

ewarub pisze...

Kuszą mnie te dziwne zwierzęta :-)

A. Bo pisze...

zglaszam sie i ja! idealne dla moich dzieciaczkow :D

Weronika pisze...

Zgłaszam się!

Weronika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
zbyszek pisze...

Zgłaszam się do losowania.

Katarzyna pisze...

Ach, bez wątpienia to warte posiadania lektury:) I ja się zgłaszam:)

Coral- inn pisze...

o nie przegapiłam konkurs z dinozaurami...:'( zaprawdę nigdy z nich nie wyrosnę :D