niedziela, 29 marca 2015

741. Rozdanie nr 90

„Plany planami, a życie życiem” – jak mawia moja sąsiadka ;-) Jakoś do mnie nie dotarło, że już za tydzień święta, a nawet kartek pocztowych nie wypisałam :-/ Nadganiałam w tempie ekspresowym: odwiedziny u rodziny [rym niezamierzony ;-D ], prezenciki i przedświąteczne ploteczki przy kawie z antykwariuszami i księgarzami [uwielbiam! i jak zawsze dziękuję!], no i właśnie kartki... Nastałam się dziś na poczcie głównej w długaśnej kolejce, ale się udało! Teraz nadszedł moment – czas najwyższy! niedziela „ucieka” – na ogłoszenie zwycięzcy wiosennego rozdania nr 90. Pakiecik książek dla dzieci – Dinozaury i Dziwne zwierzęta plus książkowy prezent-niespodzianka dla Mamy i Taty ;-) – poleci do...

- - - nunachopin

Gratulacje! :-D
Dołączam jak zawsze, obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

W kwietniu zaproponuję kryminały światowej sławy norweskiego pisarza – Jo Nesbø. Zapraszam! :-)

6 komentarzy:

Sandi Cullen pisze...

Gratuluję :)

cyrysia pisze...

Gratuluję!

bestyjeczka pisze...

Dziękuję za zabawę!

Avrea pisze...

Gratuluje

nunachopin pisze...

Dziękuję serdecznie! Oczom nie wierzyłam w pierwszej chwili. :) Maluchy skaczą uroczyście z radochy.

el pisze...

gratulacje a ja takie super rozdanie przegapiłam ... Karol by oszalał