poniedziałek, 20 kwietnia 2015

745. Konkurs nr 91 - Jo Nesbø

Wiosenny, słoneczny, choć wciąż chłodny kwiecień powoli dobiega końca, zatem czas najwyższy na otwarcie kolejnego konkursu książkowego – tym razem z numerem 91. Tak, jak zapowiedziałam miesiąc temu, do rozdania proponuję kryminały, popularnego również w Polsce, norweskiego pisarza Jo Nesbø. Cykl książkowy, którego bohaterem jest Harry Hole – genialny śledczy, a przy tym utracjusz, samotnik i alkoholik – jest wielbiony na całym świecie. Aż dziw bierze, że jeszcze nie sfilmowano przygód owego słynnego policjanta ;-) Póki co – lektura czeka!

Na fotce u góry widać, które tytuły z większego już cyklu proponuję do rozdania. To specjalne wydania w twardej oprawie. O autorze i o jego książkach można poczytać na polskiej stronie autora, przygotowanej przez Wydawnictwo Dolnośląskie -> KLIK.

- Pierwszy śnieg
- Człowiek nietoperz
- Karaluchy
- Wybawiciel
- Czerwone gardło

Po jednej, losowo wysyłanej, dla każdego z pięciu zwycięzców! Książkowym sponsorem jestem ja :-)
Wszystkich chętnych do zabawy zapraszam do wpisywania się pod tym postem do końca tygodnia tym razem, do północy w niedzielę. Ponieważ przez kilka dni – od czwartku do niedzieli – nie będę miała dostępu do netu [urlopuję się w pięknym mieście Łódź!], wyniki podam w poniedziałek 27 kwietnia. Powodzenia!

50 komentarzy:

Kasia Roszczenko pisze...

Nie znam twórczości autora więc bardzo chętnie się zapisuję :)

Aurelia pisze...

Zapiszę się i ja .
Życzę udanego urlopu .

cyrysia pisze...

Od dawna planuje poznać twórczość tego autora. Dlatego do konkursu chętnie się zgłoszę.

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się, ale ciekawe nagrody!

Joanna Trąbała pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Coral- inn pisze...

Dawno mnie nie było tu... Zgłaszam się.

incognito pisze...

Z chęcią przeczytam :)

Moje zaczytanie pisze...

To i ja się zgłaszam, bo kryminałów czytuję mało, a skandynawscy pisarze mnie bardzo intrygują

Promyk pisze...

Z całej skandynawskiej kryminalnej literatury Jo Nesbo i jego Harry Hole najbardziej przypadli mi do serca. Zatem zapisuję się.:)

Promyk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pia Gizela pisze...

Koło takiej lektury nie mogę przejść obojętnie :) Zgłaszam się!

Chabrowa pisze...

Czytałam tylko ,,Karaluchy", więc się zgłaszam :)

coco.nut pisze...

też jeszcze nie czytałam, a chętnie bym się zapoznała :)
miłego wypoczynku w pięknym mieście Łódź!

Avrea pisze...

i ja chętnie przygarnę :))

udanego urlopu :))

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
i pozdrawiam, Ewa

barbaratoja pisze...

Ja też chciałabym :-)

PannaP pisze...

I ja i ja zgłaszam się :)

Janola Aleksandra pisze...

Kryminał? z przyjemnością...
Pozdrawiam

Wyplatanki pisze...

Pewnie, że się zgłaszam!

Sandi Cullen pisze...

Z miłą chęcią się zapisuję :)
Pozdrawiam :)

Alojka pisze...

Nie może mnie zabraknąć, zgłaszam się do konkursu z wielką chęcią i pozdrawiam serdecznie

Damian pisze...

Zgłaszam sie !

Anek73 pisze...

Zapiszę się z wielką przyjemnością :)
Życzę miłego wyjazdu :)

Oleander pisze...

Bardzo, bardzo, bardzo lubię. Zapisuję się :)

Striped Dot pisze...

Zgłaszam się! :)

boena pisze...

Zgłaszam się.

Emi pisze...

Uuuuu... z wielka chęcią zgłaszam się :-)

ewarub pisze...

Ja zawsze chętna na książki :-)

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się z miłą chęcią :)

A. Bo pisze...

jak najbardziej moje klimaty, wlasnie przeczytalam "upiory" tego samego autora i przygody komisarza bardzo mi do gustu przypadly- staje w kolejce ;)

kwiatusia pisze...

Czytałam "Karaluchy" i "Człowiek nietoperz" - chętnie zapoznałabym się z pozostałymi tytułami dlatego oczywiście się zgłaszam :)

Alina N. pisze...

Ojej, ja poproszę! I życzę miłej zabawy na urlopie :).

PAKMA pisze...

Jak zawsze chetna na ksiazke jestem :)

Anita Kn pisze...

Książki <3

Nataliya pisze...

Zapisuję się i ja ;-)
Pozdrawiam!

Travelling Milady pisze...

Ach zgłaszam się. Właśnie czytam. Uwielbiam Jo Nesbo i również dziwię się, ze jeszcze nikt nie zekranizował jego książek, ponieważ ja nie mogę się oderwać. Pozdrawiam.

Meis Ideis pisze...

Z miłą chęcią usawiam się w kolejce - teraz lecę po książkach dobierając autorów wg kontynentów - Afryka, obie Ameryki już za mną (nieee, no jasne, że nie wszyscy), miło byłoby zmienić klimat na Europę Północną ;)
pozdrawiam,
Marta

ROMA pisze...

Chętnie wezmę udział: epokapapierowa.blogspot.com

kasiaparkview pisze...

Mniam ;)kryminały! Zgłaszam się.
Udanego urlopu!

Beata Wieczorek pisze...

Zgłaszam się!

Izabela pisze...

książki uwielbiam , więc staję w kolejce!! Udanego wypoczynku życzę

Marta pisze...

Uwielbiam kryminały - piszę się :)

dziurka pisze...

Cudowności!!! Staję do kolejki chętnych na te wspaniałości :) Pozdrawiam!

Weronika pisze...

Zgłaszam się! :)

Zakręcona ♥ pisze...

Marzenie jest, więc zgłaszam się ;)

Poczwarka Prezentuje pisze...

Też się zgłaszam :)

el pisze...

zachęciłaś mnie tym policjantem . Chętnie przyłaczę się do zabawy

Kasmatka pisze...

Ustawiam się w kolejce:)
Udanego weekendu!:)
PS. Zapraszam również na moje candy -> Kasmatka

Kathinna pisze...

książek nigdy za dużo:)

Ruczek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.