niedziela, 3 maja 2015

748. Majówka w Botaniku


Jak co roku, obiecywałam sobie, że nie pojadę na majówkę ze względu na tłumy odwiedzających, i jak co roku - pojechałam ;-) Nie mogłam sobie odmówić kiermaszu roślin - zanabyłam piękne pelargonie w trzech kolorach na balkon; granatową odmianę prymulki i sundavillę, już pięknie kwitnącą. I oczywiście pospacerowałam alejkami, zauważając przy okazji liczne nowe tabliczki, nie tylko o roślinach ale i o ptakach, które można spotkać w ogrodzie; dwa nowe niewielkie stawy-bagna dla żółwi i żab... W „auli” odbywały się koncerty, po ogrodzie oprowadzali przewodnicy... Pięknie jak zawsze! :-) Na ostatniej fotce widać, że tuż za płotem i niewielką uliczką Botaniczną powstaje nowe osiedle mieszkaniowe - na razie nie wiem, z jakim skutkiem dla ogrodu, ale... można pozazdrościć nowym lokatorom takiej wspaniałej lokalizacji! ;-)

7 komentarzy:

Sandi Cullen pisze...

Piękne miejsce na majówkę :)

Aurelia pisze...

Cudny ten pierwiosnek ząbkowany, mam różowego jest rewelacyjny. Zaczyna kwitnienie tuż przy ziemi, po czym kwitnąc, wypuszcza łodyżkę.Mahonia również pięknie kwitnie. Bergenia biała, mało spotykana. Te zawilce uwielbiam , ale nie chcą, u mnie rosnąć.
Pełne kaczeńce rewelacyjne.Epimedium, niczym orchidee.
To najpiękniejszy czas również również w Botaniku.
Serdecznie pozdrawiam.

Avrea pisze...

pieknie

Chabrowa pisze...

Na szczęście ja takie piękno mam koło domu :)

kasiaparkview pisze...

Zazdroszczę...Piękne kwiaty, a do tego jeszcze sobie trochę ogródka do domu przywiozłaś.

el pisze...

cudowna majówka

Anita M pisze...

Pięknie pokazane:) warto było jechać.