poniedziałek, 25 maja 2015

751. Konkurs nr 92

Ostatni tydzień maja właśnie się rozpoczął, a zatem czas na kolejny konkurs – to już 92. odsłona mojej książkowej zabawy! :-) Zapraszam! Tym razem proponuję powieść wybitnej norweskiej pisarki, Herbjørg Wassmo, pt. Stulecie. Jej poprzednia wydana w Polsce książka [a również i ekranizacja] – Księga Diny [1989 rok] – zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Sądzę, że wielu polskich czytelników doceniło tę monumentalną powieść i z niecierpliwością oczekiwało na kolejną książkę tejże autorki. Pasja, szaleństwo, chłodny nadmorski klimat, łamanie wszelkich tabu, zrywanie więzów tradycji, wielopokoleniowa saga... a do tego przepiękny poetycki język i niespieszne tempo. Zachwycające! Polecam szczególnie!

Mam dla was jeden egzemplarz powieści Stulecie, wydanie w twardej oprawie, do której dołączę notatnik niemieckiej firmy Leuchtturm 1917 w odcieniu morskiej zieleni, w kropeczki, wraz z „pętelką” na długopis w pasującym soczystym kolorze. Sponsorem nagrody jestem ja. Wszystko na zdjęciu. Kto chętny, niech się wpisuje w komentarze pod tym postem. Konkurs otwarty do piątkowej północy. Rozdanie tradycyjnie w sobotę, 30 maja. Start! ;-D

55 komentarzy:

Zuzanka pisze...

Ja! Mnie wybierz!

Pozdrawiam serdecznie,

Zuzanka

Cinka26 pisze...

Z miłą chęcią się zapiszę, może szczęście się do mnie uśmiechnie :o)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się !

Sardegna pisze...

Zglaszam się

incognito pisze...

... z ogromną chęcią przeczytam, a do tego ten cudowny notes :)

Joanna pisze...

No jak mogłabym nie wziąć udziału....

Promyk pisze...

Ależ oczywiście, że wezmę udział! Pozdrawiam.:)

Joanna Trąbała pisze...

Ja również się piszę! :)

Avrea pisze...

zapisuję sie i ja :)
, zaciekawiłaś mnie tymi pozycjami
pozdarwiam

Moje zaczytanie pisze...

Oj, chętnie bym przeczytała więc zgłaszam się.

Aneta pisze...

Jestem chętna... Zapisuję się

aeljot pisze...

Zapisuję się :)

misiaq pisze...

Jestem w kolejce!!

vivinca

Chabrowa pisze...

Nie mogę sobie tego odmówić.
Zgłaszam się
Moje-ukochane-czytadelka

AsiaB pisze...

I ja się przyłączę:)

Hordubal pisze...

Wpisuje się na listę. Może tym razem się uda.

IVONNA pisze...

Przeczytałabym z przyjemnością :)
Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam :)

hetepheres pisze...

I ja jestem ciekawa "Stulecia". Idealna propozycja na długi weekend :D

weronka pisze...

Jak zwykle, zapisuję się i ja :)

Pani Lecter pisze...

Może tym razem mi się uda.. :3
Zgłaszam się :)

Pia Gizela pisze...

i ja!!! cudo!!!!

PannaP pisze...

Zgłaszam się oczywiście :)

moleslaw pisze...

To i ja chętnie się zgłoszę , może dopisze mi szczęście.

Wyplatanki pisze...

Pewnie, że się zgłaszam! :)

Gia Stembeck pisze...

Ostatnio "macałam" tę książkę w księgarni! :D Chętnie bym ją przygarnęła :). Także, zgłaszam się.

Pozdrawiam :)

Natalia_Lena pisze...

Zgłaszam się! Powieści Wassmo nie mogłabym przegapić :)

niebieskości pisze...

Ustawiam się w kolejce.

Izabela pisze...

Czytam w każdej wolnej chwili ! a nawet gdy czasu mało - no bo co z tego, że nie posprzątane?? no więc staję w kolejce bo książki uwielbiam:))

barbaratoja pisze...

Uparta jestem!
Tę książkę też chcę !

Elenoir pisze...

Ja również się zgłaszam:).

Marzena pisze...

Swego czasu polowałam gdzieś na tę książkę w necie bez skutku więc teraz spróbuję szczęścia u ciebie

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)
Bardzo chcę przeczytać tę książkę <2

Alina N. pisze...

Zgłaszam się!

Caitri pisze...

Zgłaszam się z miłą chęcią :)

Marzena Cegiełka pisze...

Nie czytałam jeszcze-staję w kolejce
marzenacegielka@gmail.com

Bogda pisze...

przyznaję się bez bicia- nie czytałam żadnej książki tej autorki i chętnie nadrobiłabym te zaległości....więc jeśli można ustawiam się w kolejce.pozdrowienia serdeczne Bogda
bogda2901@gmail.com

agus pisze...

Ja też chętnie wezmę udział :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Kocham sagi i ustawiam się w kolejce :)
z pozdrowieniami, Ewa

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się :)

Zakręcona ♥ pisze...

Zgłaszam się ;)

Alegria pisze...

Staję w kolejce :) z nadzieją na szczęśliwy los

Ola B pisze...

Zgłaszam się!!! :)

ewarub pisze...

O rety, jaka smakowita nagroda!

Pozdrawiam :-)

Ania pisze...

Staję w kolejce. Może tym razem mi się uda.
antoninadz@wp.pl

MARYANKA pisze...

Może ktoś wybierze właśnie mnie?:) Pozdrawiam:)

Gosia pisze...

Zgłaszam się :)

doplos pisze...

Może ja będę miała szczęście:)Pozdrawiam Joanna

Oleander pisze...

Zgłaszam się :)

Pozdrawiam serdecznie.

Kathinna pisze...

chętnie poczytam :)

Katarzyna pisze...

Piszę głośno;) - ja także się zgłaszam!:) (Dobrze, że nie muszę krzyczeć, bo gardło boli niemożebnie... Ale może los do chorych się uśmiecha?;))

Weronika pisze...

O matko! dla mnie to zestaw wymarzony...

zbyszek pisze...

Bardzo smakowity kąsek. Wzywam wszystkie moce do walki o wygraną.

Emi pisze...

Zgłaszam się :-D

dorota wysocka pisze...

zgłaszam się

Chaga pisze...

To ja też się zapisuję :)