sobota, 30 maja 2015

752. Rozdanie nr 92


Cieszę się, że zachęciłam was do lektury książek Herbjørg Wassmo.
I cieszę się, że tyle osób ponownie wpisało się w komentarze pod postem konkursowym. :-) Dziękuję!!! A oto, do kogo poleci pakiecik - książka plus notatnik z pętelką na długopis z konkursu nr 92:

- - - misiaq

Gratulacje dla zwycięzcy! :-)
Dołączam jak zawsze, obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

W czerwcu zaproponuję biografię jednego z najważniejszych pisarzy amerykańskich XX wieku. Dodatkiem będzie zbiór opowiadań tegoż pisarza. Ale kto to taki, na razie nie zdradzę ;-) Cierpliwości!

13 komentarzy:

Pani Lecter pisze...

Gratuluję, miłego czytania :)

Chabrowa pisze...

Gratuluję :)

IVONNA pisze...

Pozostaje pogratulować i miłej lektury życzyć :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej !

Moje zaczytanie pisze...

Przyłączam się do gratulacji....

Promyk pisze...

Gratuluję serdecznie!:)

misiaq pisze...

Bardzo dziękuję wszystkim za gratulacje!! jestem zachwycona :-)

vivinca

Joanna Trąbała pisze...

Gratulacje! :)

Aneta pisze...

Gratuluję wygranej!!! Pozdrawiam

Izabela pisze...

Gratuluję

Izabela pisze...

Gratuluję

Marzena pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni

KarolinaCh pisze...

Czyżby w czerwcu Salinger miał zawitać? ;->