sobota, 27 czerwca 2015

755. Rozdanie nr 93

Hej, hej! :-) Wiem, że czekacie niecierpliwie cały dzień na wyniki konkursowe, jednak – usprawiedliwiam się! – wybyłam dziś do biblioteki miejskiej i wizytę tę musiałam opić w pewnej wyjątkowo podłej, pasującej do nastroju knajpie w okolicy... bo ponoć to największa biblioteka w mieście, ponoć super-hiper [z wyglądu na pewno... te marmury, chrom i szkło! – najbardziej państwowy z państwowych urzędów mógłby pozazdrościć ;-) ], obsługująca ponadpięćsettysięczne miasto i okolice, krzewiąca wiedzę i ratująca podupadające czytelnictwo... Ponoć! I z tej „ironii” już wiecie, co miałabym ochotę o niej powiedzieć szczerze :-/ prawda? Ale to już temat na całkiem inny post z cyklu „zrzędzenie i marudzenie” ;-)

Wróćmy do czerwcowego rozdania. Dziękuję bardzo bardzo wszystkim wiernym czytelnikom bloga za wpisy. Bardzo, bardzo! :-) Doceniam, że wciąż tu zaglądacie! Dziękuję!!! I jak widać u góry na niezbyt dobrze doświetlonej fotce [cóż... burza za oknem, brak słoneczka itd.] i na rozmazanym przez buntującą się domową drukarkę karteluszku, pakiecik książkowy poleci do...

- - - olajda

Gratuluję serdecznie!!! :-D
Dołączam jak zawsze, obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Wakacje ruszyły pełną parą burzowej pogody ;-) zatem czas zaplanować lipcowo-sierpniowe rozdania. Będzie lekko i przyjemnie, niewymagająco – lekturowo i filmowo... ;-) Już dziś zapraszam!

7 komentarzy:

cyrysia pisze...

Gratuluję!

Alojka pisze...

chętnie poczytałabym o twoich wrażeniach z tej wyprawy
pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej !

Olajda pisze...

Szczęście mi sprzyja ! ☺
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam ☺

Pani Lecter pisze...

Miłego czytania :)

kasiaparkview pisze...

To rozdanie odpuściłam sobie, ale następnego mam zamiar nie przeoczyć. Ciekawa jestem co było nie tak w bibliotece...bo ja sama ostatnio mam dobre zdanie o tych instytucjach.

Avrea pisze...

Gratuluje i dziękuje :)