sobota, 22 sierpnia 2015

760. Konkurs nr 95 - rysunkowy ;-)

O tym, że na polskich listach bestsellerów [ze sporym, przynajmniej rocznym opóźnieniem wobec całego świata ;-) ], królują kolorowanki dla dorosłych nikogo przekonywać nie trzeba. Niektóre są rzeczywiście wyjątkowo piękne, czy też pomysłowe i zabawne, inne to... cóż... powtarzalne wzorki z automatu ;-) Niezależnie od mojego malkontenctwa na coraz głębszą recesję słowa pisanego na rzecz ery obrazkowej, zapewniam, że zabawa jest przednia – można poczuć się jak dziecko i radośnie pokrywać kolorem całe połacie papieru, kredkami, farbkami, mazakami... a można też bazgrać, kreować lub „dokańczać” już zaznaczone schematycznie kształty... Wystarczy przejrzeć blogi czy zajrzeć do pierwszej księgarni z brzegu, by być pewnym, że oto zapanowała nowa moda! Dzięki temu trendowi również producenci wszelkich utensyliów do prac plastycznych czują hossę. I dobrze ;-) bo to całkiem sympatyczne hobby! Wielka szkoda, że w sumie, gdy już kończymy przedszkole i ruszamy do szkół, to jakby zapominamy, również edukacyjnie, że mamy talent, który jednak wymaga praktyki, bo bez niej, jak każdy nieużywany organ ;-D ówże talent zanika... Zatem do dzieła! Obudź w sobie małe dziecko, chwytaj za kredki i po prostu baw się!

Zacisze wyśnione... nie chce być „do tyłu” z modami w książkowym biznesie ;-D więc w kolejnym konkursie, już z numerem 95!, proponuje pakiety, w których można znaleźć właśnie książeczki do kolorowania dla dorosłych (i nie tylko). Ale żeby nie było, „a dlaczego nic do czytania?”, do każdego pakieciku dołączam jeszcze wakacyjną lekką lekturkę. Spójrzcie na fotki u góry – oto nagrody, sponsorowane przeze mnie :-) O książeczkach znajdziecie co nieco w necie, więc nie będę ich szczegółowiej tym razem opisywać. Powiem tylko od siebie, że „Rośliny kwitnące”, które są w każdym pakiecie, są przepiękne! Ale, ale... drobna porada ode mnie: Jeśli ktoś zupełnie nie czuje się na siłach do wykonywania jakichkolwiek prac kreatywnych, zawsze może książkę rozciąć i kolorowe, wzorcowe plansze z kwiatami po prostu oprawić i zawiesić na ścianie w pokoju dla ozdoby, bowiem rysunki roślin są wyjątkowo piękne. Ukazywały się w magazynie przyrodniczym „Curtis’s Botanical Magazine” wydawanym przez Królewskie Ogrody Botaniczne w Kew w Londynie. Polecam, warto poznać historię zarówno ogrodów, jak i rysowników tychże plansz.

Zapraszam wszystkich chętnych do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Czas – tradycyjnie do piątkowej północy. Nicki trzech zwycięzców podam w sobotę.

43 komentarze:

Anek73 pisze...

Z chęcią poproszę :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się

incognito pisze...

dołączam do kolejki ... szykuje się niezła zabawa :)

Czarne Espresso pisze...

No to ja też, ja też się zgłaszam :)

Doomisia♥ pisze...

To ja również się zgłoszę :)

Sardegna pisze...

Ja też się zgłaszam :)

Wyplatanki pisze...

Z racji tego, że jestem dużym dzieckiem, chętnie się zapiszę do kolorowankowego konkursu :)
Pozdrawiam!

Alina N. pisze...

Kolorowanki są świetne :). Miło się czasem tak odprężyć :). Poproszę!

Aurelia pisze...

Boże jakie cudne .:)
Rośliny największą moją miłością.
Pozycja o kwitnących, sprawiła,że o niej marzę.
Kreowanie mody to również coś po fachu.
A kolorowanki... kto wie co komu pomaga.
Ciekawi mnie czy dobre są na depresję ...?
Chętnie wezmę udział w zabawie.

Serdecznie pozdrawiam.:)

Magnitudoa pisze...

Ja też chcę :)

Chaga pisze...

Fajne zestawy, chętnie się zapisuję. Kolorowanki rzeczywiście zawojowały rynek, ale ja jeszcze nie miałam z nimi styczności :)

misiaq pisze...

Nie mogę przepuścić takiej frajdy :-)

vivinca

Zakręcona ♥ pisze...

To ja też :)

barbaratoja pisze...

Jeszcze ja !

ewarub pisze...

Właśnie miałam zamiar kupić sobie taką kolorowankę. A może wylosuję...

Zuzanka pisze...

Bardzo chętnie, zwłaszcza te kwiatowe :-)

Pozdrawiam z Poznania,
Zuzanka

Alegria pisze...

no to jestem z kredkami w gotowości :)może los sprawi,że urlop spędzę z kolorowanką

Anita Kn pisze...

Moje wewnętrzne dziecko aż skacze z radości widząc takie kolorowanki ☺

Alojka pisze...

cudne, zgłaszam się od razu

Alojka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kasiaparkview pisze...

Wobec tego konkursu nie mogłabym pozostać obojętna. Zgłaszam się!

Olajda pisze...

Taką kreatywność również lubię ☺

A. Bily pisze...

A ja nawet nie wiem, czy lubię kolorowanki. W codziennym kołowrotku wolnych chwil ledwie wystarczało na czytanie. Teraz zajęć jakoś mniej... Gotowam do losowania!
Ola

A. Bily pisze...

A ja nawet nie wiem, czy lubię kolorowanki. W codziennym kołowrotku wolnych chwil ledwie wystarczało na czytanie. Teraz zajęć jakoś mniej... Gotowam do losowania!
Ola

Edyta pisze...

Zgłaszam się i ja :-)
serdeczności ślę
Edyta

Coral- inn pisze...

brawo za pójście z duchem czasu :D
Zgłaszam się

Dizzy pisze...

Pięknie poproszę! <3

weisse_taube pisze...

Uwielbiam takie kolorowanki <3 I oczywiście zgłaszam się do losowania :)

Avrea pisze...

Cud, miód, malina , staję w kolejce :)

Caitri pisze...

O, to coś dla mnie. Mam już "Sztukoterapię. Art Deco" i cały zapas kredek :)
Zgłaszam się!

nunachopin pisze...

Zdeeeeecydowanie coś dla mnie. :) Zgłaszam się!

PannaP pisze...

zgłaszam się :)

Biebrzmilska Kraina pisze...

I ja szczęścia spróbuję a może odkryję w sobie nowy talent :)

CzarnyKot pisze...

Jeśli chodzi o kwiaty, to pod każdą postacią mówię tak :-), więc poproszę o szczęśliwy losik :-)
serdecznie pozdrawiam i wyczekuję :-)

Anita M pisze...

Dużo słyszałam o tych kolorowankach i jestem ich niesamowicie ciekawa:) roślinność również mi bliska. Marzyłby mi się taki zestaw, a więc z wielką nadzieją na szczęśliwy los zapisuję się do zabawy:) pozdrawiam ciepło:)

weronka pisze...

No i ja >)

Malwina X pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

Snafu pisze...

Zgłaszam się, intrygują mnie te kolorowanki dla dorosłych :)

ashess pisze...

Te kolorowanki muszą być ciekawe.
Chętnie wezmę udział : )

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Kolorowanki! ustawiam się w kolejce :)

Nadia pisze...

Oj zgłaszam się :D

SallyBrovn pisze...

Zgłaszam się - z pewną taką nieśmiałością, bo jestem tu po raz pierwszy, ale zdaje się, że nie ostatni ... :)

Sadi pisze...

Uuu... Też chcę mieć szansę na kolorowankę ^^ Zgłaszam się :D