niedziela, 20 września 2015

763. Konkurs nr 96

Czas na kolejny, comiesięczny konkurs książkowy! :-) Zgodnie z zapowiedzią z zeszłego miesiąca w pakietach do wygrania znajdą się kolorowanki, z których jedna to absolutna nowość – Ptaki z wydawnictwa Vesper; książki jeszcze nie można nawet znaleźć w księgarniach, są jeszcze ciepłe ;-D prosto z drukarni! Plus pocztówkowe książeczki do kolorowania i oczywiście coś do poczytania. Tym razem są to reportażowe opowieści Kari Herbert, córki podróżnika i polarnika Wally’ego Herberta i pisarki Marie Herbert. Kari, rocznik 1970, jest uznaną, sprawną pisarką podróżniczą, dziennikarką, fotografem i prezenterką telewizyjną. W Polsce ukazały się jej dwa tomy opowieści – Córka polarnika. Zapiski z krańca świata i Żony polarników. Siedem niezwykłych historii.

Popatrzcie na zdjęcia u góry – to są dwa pakiety do rozdania, moje propozycje w konkursie. Sponsorem książek jestem ja :-) Jak zawsze, wszystkich zainteresowanych zapraszam do wpisywania się pod tym postem w komentarze. Czas tradycyjnie do piątkowej północy, rozdanie w przyszłą sobotę.

34 komentarze:

incognito pisze...

... jestem chętna :)

barbaratoja pisze...

pokolorowałabym :-)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się
Pozdrawiam

misiaq pisze...

Ja też chcę!!

vivinca

Gwinoic pisze...

Zgłaszam się :) mam teraz bardzo dużo czasu i chętnie usiądę w fotelu z książką w ręku :)

aeljot pisze...

Zapisuję się :)

Moje zaczytanie pisze...

I kolorowanki i książka .....zgłaszam się....

Paulina Olczak pisze...

Zgłaszam się :)

Anita M pisze...

Bardzo mnie kuszą kolorowanki:) zatem spróbuję szczęścia:)))

Aneta pisze...

:) Kolorowanki. Wciągnęłam się też ostatnio :) Chyba będzie sporo chętnych, ale ja też bym chciała :)

ovillo pisze...

Jako dziecko chciałam być Roaldem Amundsenem :)Poproszę zestaw polarnikowy.

Alojka pisze...

zgaszam się, choć nie wierzę w swoje szczęście
pozdrawiam

maggy rdest pisze...

poczytalabym chetnie o corce polarnika, jak rowniez o zonie :)

BB90 pisze...

Chętnie wezmę udział :)

Snafu pisze...

Ahhh coś o polarnikach, moje klimaty, zgłaszam się :)

jogie pisze...

Bardzo chętnie staję w kolejce :D

weronka pisze...

Spróbuję kolejny raz :) Dziękuję za dotychczasowe wygrane :):)

ewarub pisze...

Czary mary - ptaszki dla mnie ;-)

Wetka pisze...

Ja też się włączam do konkursu :) Ptaki mnie zachwyciły :)

Weronika pisze...

kolorowanki, o których marzymy...

Czarne Espresso pisze...

Ja też chętnie się zgłoszę, bo mam chrapkę na kolorowanki, a i o polarnikach poczytałabym sobie...

PAKMA pisze...

Chetnie sie zapisze i tym razem :) Pozdrawiam!!!

Olajda pisze...

Czuję, ze tematikk ksiazek jest mi bliska ☺

Caitri pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam :)

222shift pisze...

Zgłaszam się.

PannaP pisze...

zgłaszam się !! :)

kasiaparkview pisze...

Piękne książki! Też chcę wziąć udział w losowaniu. Pozdrawiam!

kot&malenstwo pisze...

Ach ach!!! Kolorowałabym pocztówy i wysyłała w świat! :) Pozdrawiam K.

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się z miłą chęcią :)

Magnitudoa pisze...

Zapisuję się :0

Coral- inn pisze...

I ja się zgłaszam

Anna Nowak pisze...

Jak mozna to i ja sie przylacze.Serdecznie pozdrawiam.Sliczne te ksiazki:)

Dizzy pisze...

Ustawiam się w kolejeczkę! <3

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!