sobota, 26 września 2015

764. Rozdanie nr 96

Sobotę rozpoczęłam od porannej wizyty w Bibliotece Raczyńskich. Zapragnęłam otóż przypomnieć sobie twórczość Henry'ego Jamesa, a u mnie na półce smętnie i nieco już zakurzona stoi tylko jedna jego książka - Portret damy - bynajmniej nie nudna, a wręcz burzliwa, choć smutna opowieść. Potem, zauroczona rześkim powietrzem, postanowiłam pospacerować po mieście - na Placu Wolności, tuż obok biblioteki, odbywa się festiwal włoskich specjałów: serów, oliwek, wędlin i słodkości ;-) - i Cytadeli, którą tak rzadko odwiedzam, a szkoda, bo to piękne, melancholijne miejsce jest. Teraz moje mięśnie bolą, a kości niemal trzeszczą ze zmęczenia. Oj, nie mam ja kondycji, nie mam... choć intensywnie nad tym pracuję - na spacery chodzę każdego dnia :-) wieczorkami, dzięki czemu dobrze mi się potem śpi [bezsenności nie wywołuję! tfu! tfu! dawno mnie nie nawiedzała, i oby tak dalej!]. Miło mieć wolny dzień! ;-)

Oczywiście już wiecie, do kogo polecą pakiety książkowe - wszystko jest na fotce u góry - ale dla formalności podaję nicki:

- - - Czarne Espresso
- - - 222shift

Serdecznie gratuluję zwycięzcom!!! :-)
Dołączam od razu obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Za miesiąc, w pięknym jesiennym październiku, do rozlosowania zaproponuję coś nowiutkiego, pachnącego jeszcze farbą drukarską ;-) I jeszcze, skoro wciąż moda trwa, będzie też kolorowanka - supernowość z serii vesperowej. Wiele nie zdradzam, ale niech to będzie niespodzianka! ;-) Zapraszam już dziś!

8 komentarzy:

Moje zaczytanie pisze...

Gratuluję szczęściarom....

kasiaparkview pisze...

To chyba w Poznaniu nie pada, bo u mnie od rana deszcz. Życzę spokojnego popołudnia, a szczęśliwie wylosowanym gratuluję!

kasiaparkview pisze...

To chyba w Poznaniu nie pada, bo u mnie od rana deszcz. Życzę spokojnego popołudnia, a szczęśliwie wylosowanym gratuluję!

cyrysia pisze...

Gratuluję~!

Anita M pisze...

Gratuluję posiadaczom szczęśliwych losów:)
Nie ma to jak spacerek przed snem. Ja od czasu do czasu też sobie robię. Ale nie jestem tak zdyscyplinowana by to robić codziennie:)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!
Lubię włóczyć się pomiędzy straganami(stoiskami) na jarmarkach czy festiwalach wszelkiego rodzaju !

Czarne Espresso pisze...

Jupi, ależ się cieszę! Zaraz wysyłam adres! Dziękuję :)

Sylwka S. pisze...

Gratuluję :)