niedziela, 25 października 2015

768. Konkurs nr 97 - jesienne nowości

Złota jesień wciąż nam pięknie za oknem promykami słoneczka i zapachami gra. Mam już tyle liści do zasuszenia, że chyba mi książek zabraknie [akurat ktoś mi uwierzy... ;-D ...przecież znowu nakupiłam kilka targowych nowości!] do ich „spłaszczania”. No i do tego kasztany – to jakaś choroba z mojej strony! – ostatnio przynajmniej trzy kilo ich zniosłam do domu, no ale jak tu się im oprzeć? ;-) Byłam na spacerze nad rzeką Wartą, chciałam zobaczyć pewien ciekawy dom – pofalowany, wśród drzew, zwany Wstęgą Warty, bardzo ładny – no i po drodze ładowałam do kieszeni każdą lśniącą brązową kuleczkę, jaką tylko moje oko wypatrzyło, ale było ich wokół, wzdłuż kaszatanowej alejki, jeszcze przynajmniej sto razy więcej, a moje kieszenie niestety okazały się za małe... ;-)

Ale nie przedłużam, bo tu u mnie, na blogu, czas najwyższy otworzyć kolejny konkurs! To już 97. książkowa zabawa! Czujecie to napięcie, prawda? Niedługo, tuż-tuż, będzie okrągła ich liczba... ;-) Już intensywnie myślę, jak uczcić taką liczbę! Ale póki co... bo ja wciąż oczarowana nową modą kolorowania jestem ;-D ...proponuję piękną nowość na rynku księgarskim – Ogród czasu koreańskiej artystki, na stałe mieszkającej w San Francisco, Darii Song. Ilustracje są bardzo szczegółowe, słodkie, a i tworzą opowieść o sennej podróży wewnątrz zegara z kukułką. Oraz oczywiście coś do poczytania, również super-hiper-nowość ;-) kolejny tom przygód rezolutnej małej chemiczki, okazjonalnie pani detektyw – Flawii de Luce! To już szósty tom opowieści i znów czaruje arcyciekawym tytułem - Obelisk kładzie się cieniem. Mam nadzieję, że nagrody się podobają. Sponsorem jestem ja. Do każdej przesyłki dodam po dwie podwójne kredki Astra – żeby można było od razu przystąpić do dzieła! Mam pięć takich jak na zdjęciu książkowych kompletów do rozdania. Zapraszam do wpisywania się w komentarze od teraz do piątku. Rozdanie w sobotnią halloweenową noc. Złożyło się idealnie! Powodzenia!

36 komentarzy:

Zuzanka pisze...

Pierwsza? :-)
Chętnie przygarnę oba tomy.

Pozdrawiam serdecznie,

Zuzanka

ewarub pisze...

Wciągam się w kolorowanie. Kolejna książka by się przydała :-)

Dorota pisze...

Nie mam szczęścia w losowaniach,ale może kiedyś wreszcie się uda?

mlenka pisze...

oj by się pokolorowało :) chętnie staję w kolejce :) pozdrawiam cieplutko

magdalenardo pisze...

Nie mam jeszcze żadnej kolorowanki i chętnie bym coś przygarnęła :)
Pozdrawiam!

Scathach pisze...

Chętna jak zawsze:))

Anita M pisze...

Ja też, gdy widzę takie "nowiutkie" błyszczące kasztany to wyzbierałabym wszystkie:)))
Do zabawy się zgłaszam, bowiem nagrody kuszą, a szczególnie kolorowanka:))) chciałoby się troszkę pobyć dzieckiem...:)

A. Bo pisze...

Też zawsze zniesmaczony kasztany, a potem zastanawiam się co z nimi... moja mama wkładała je do skrzyni łóżka, twierdząc , że to na reumatyzm pomaga. ..
Ustawiam się w kolejce po książki, może w urodziny szczęście się do mnie uśmiechnie :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się.Jestem ciekawa i książki i malowanki.Coś fajnego na jesienną aurę.pozdrawiam.

incognito pisze...

... dołączam do zabawy:)

Aurelia pisze...

Już myślałam,że jest coś nie tak ze mną.
Na punkcie kasztanów, również mam takie....coś :)
Nie wiem może to choroba z dzieciństwa.
W ogóle to będąc dzieckiem, miałam takie małe hobby,kolekcjonowałam różne nasiona.
... teraz nie powiem mam parę szyszek... c oś musi być:)
Parę lat temu przechadzając się po Plantach Krakowskich, zbierałam tam kasztany.
Nie wiem co mi się wtedy stało, chyba na moment, poczułam taka radość, jaką czułam będąc dzieckiem gdy pod drzewami czatowałam na każdy egzemplarz.
Tej samej jesieni nazbierałam, po parę sztuk, w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie, różnych odmian.Mam je do dzisiaj, niektóre, zachowały swój kształt,pokrój, bez zmian, jak po zbiorze.
A tak w ogóle, to kasztany były u nas chyba z miesiąc temu, teraz już trudno coś znaleźć, a szkoda.
Na zabawę również się zapiszę.
Życzę pogodnych dni.

sp.misty pisze...

Marzy mi się ta kolorowanka, może szczęście się do mnie uśmiechnie.
Co do kasztanów to mój piesek uwielbia się nimi bawić na spacerze.

sp.misty pisze...

Marzy mi się ta kolorowanka, może szczęście się do mnie uśmiechnie.
Co do kasztanów to mój piesek uwielbia się nimi bawić na spacerze.

weronka pisze...

Ten post i jego kolory to miód na moją obolałą duszę i potwornie bolącą (dziś) głowę.
Serdecznie pozdrawiam i liczę na wygraną :):)

Mania pisze...

Zgłaszam się! Ostatnio pierwszy raz coś wygrałam, wiec może znow szczęście mi dopisze? 😉

kot&malenstwo pisze...

Mój mąż twierdzi, że to w przedszkolu zaszczepia się ludziom miłość do i fascynację kasztanami, bo on nie chodzi i tak nie ma. Ja chodziłam i mam! Zawsze pierwsza znaleziona błyszcząca prawiekulka ląduje w kieszeni a z nią kolejne... uwielbiam :)

A co do książek... Polokorowałabym :) więc w kolejce staję :)

Pozdrawiam złotojesiennie K.

Aneta pisze...

Zapisuję się! Z tymi kasztanami inaczej nie można tylko do kieszeni brać, uśmiechają się, puszczają oczko i jak tu nie podnieść.
Pozdrawiam Aneta!

PannaP pisze...

I ja zgłaszam się

Malineczka74 pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam - wczoraj obejrzałam kolory jesieni za miastem - było cudownie i mega kolorowo!!!

niebieskości pisze...

Dopisuję się. Przy okazji wpadł mi do głowy pewien pomysł, ale o tym może kiedy indziej, żeby nie było...
Pozdrawiam

Dorfi pisze...

Jak byłam mała to tata mi z kasztanów grzybki strugał a ja je ustawiałam w wymyślonym lesie :)

Na książki się oczywiście zapisuję :)

barbaratoja pisze...

Kasztany mam w każdej torebce, niektóre są kilkuletnie.
oczywiście książkę chciałabym !

kasiaparkview pisze...

Setka zbliża się... napięcie rośnie ;).
Jedną Flawię już mam, może druga do niej dołączy...Kolorowanka nęci, ciekawa historia. Odprawię czary halloweenowe i może szczęście mi dopisze :).

bibliotekaG6 pisze...

jedną Flawię mamy - chętnie przeczytamy następną!!

Unknown pisze...

Ja tez chetna :)

PAKMA pisze...

Ta chetna wyzej, to ja :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Joanna Trąbała pisze...

Zgłaszam się i ja :)

rr-odkowa pisze...

Och, Flavia ... uwielbiam ją, więc zgłaszam swój udział w konkursie :)

Weronika pisze...

Zgłaszam się

222shift pisze...

Dzień dobry. Zgłaszam się:)

Caitri pisze...

Zgłaszam się! :)

Grzegorz Szewczuk pisze...

Chętnie wystartuję w biegu ;)

ps. w piątek jest 30.10.
ps2. 31.10. to wigilia uroczystości Wszystkich Świętych, przynajmniej dla mnie chrześcijanina

Anek73 pisze...

Z chęcią ustawię się w kolejce :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Kolorowanki ? Lubię! Ustawiam się w kolejce :)

A. Bily pisze...

Za późno? Dopiero dzisiaj zajrzałam...
Serdecznie pozdrawiam z Krakowa