sobota, 31 października 2015

770. Rozdanie nr 97

Dziś czeka nas – oprócz książkowego rozdania, oczywiście ;-D – halloweenowa noc pełna zabawy w duchy i straszydła! ;-) Podekscytowani? Bo ja bardzo! ;-) Ciekawa jestem przebrań dzieciaków z okolicy, które najprawdopodobniej zapukają wraz z rodzicami również i do moich drzwi, wołając: „Cukierek albo psikus!”. ;-D W oknach niektórych mieszkań już wczoraj wieczorkiem, podczas spaceru, widziałam światełka w pomarańczowym kolorze, wymalowane duszki na szybach i świeczki w dyniach na schodach domów. Super to wygląda ;-) Słodycze oczywiście uszykowałam – cukierkowe lizaczki w kształcie głowy mumii i czarne żelki-pająki – dynia też wycięta, i lampki w pogotowiu są... Jedyna taka noc w roku!

Ale póki co, winna jestem ogłoszenie, jakie są wyniki rozdania książkowego nr 97. Przypominam, co jest nagrodą: najnowszy tom przygód Flawii de Luce + artystyczna kolorowanka Ogród czasu + dwie podwójne kredki ołówkowe Astra. A pakieciki polecą do:

- - - Caitri
- - - Unknown
- - - Scathach
- - - A. Bily
- - - rr-odkowa

Gratuluję serdecznie!

Znacie mnie już trochę i wiecie, że od czasu do czasu lubię trochę się „poszarogęsić” na swoim własnym blogu ;-D Zauważyłam wpis pewnej biblioteki z dopiskiem G6, która prowadzi stronę internetową Fabryka Twórczego Działania. Bardzo mi się tam spodobało, dlatego postanowiłam – całkiem prywatnie – podarować bibliotece komplet przygód Flawii de Luce. Adres jest na stronie, zatem w poniedziałek nadam paczkę z uśmiechem od Zacisza wyśnionego... Panie Bibliotekarki szanowne, gratuluje pomysłów i cieszę się, że mogę ofiarować Wam książki! :-)

A dla piątki zwycięzców w konkursie nr 97 na moim blogu dołączam obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Za miesiąc w konkursie nr 98 będą do rozdania tradycyjne „sierotki" książkowe z ostatniego roku, a niestety jedna - i to podwójna - się znalazła. Ale żeby „sierotki” nie czuły się samotne ;-) dodam do nich książkową nowość i kolorowanki, tworząc w ten sposób jeden większy słupek lektur do poczytania i zeszytów twórczej zabawy. Zapraszam chętnych już za miesiąc! :-)

9 komentarzy:

Scathach pisze...

Suuuper!!! Bardzo dziękuję!!!

magdalenardo pisze...

Brawo Aniu:)

Ja jestem ciekawa kto się kryje pod dwójką, bo link jest nieaktywny i nie ma nicku wygranej osoby...

magdalenardo pisze...

tzn. wiem, że to anonim, ale kto?

bibliotekaG6 pisze...

ALE SIĘ CIESZĘ!!! Taka nagroda:))))) wyniki konkursu sprawdziłam w domu i moje prywatne dzieciaki przybiegły sprawdzić dlaczego mama śmieje się do komputera:))

barbaratoja pisze...

Gratuluję obdarowanym szczęściarom.

Avrea pisze...

Gratuluje

bibliotekaG6 pisze...

Przed chwilą w szkole był kurier:))) Jeszcze raz bardzo dziękuję za taki prezent!! Pozdrawiam

Caitri pisze...

Ogromnie się cieszę!!! :D :D Dzięki!

rr-odkowa pisze...

och, dopiero zajrzałam .... uppss.... :)