poniedziałek, 16 listopada 2015

774. Konkurs nr 98 - „Sierotki”


Jak co roku, w listopadowym konkursie książkowym, do rozdania są „sierotki”, czyli nieodebrane książeczki z edycji konkursu z ostatnich 12 miesięcy. A są takie dwie:

- - - Zero Kathe Koja – mroczny kryminał
- - - Frankenstein Mary Sheley – klasyka literatury grozy w pięknym wydaniu z drzeworytami Lynda Warda

Do pakieciku dodaję jeszcze dla urozmaicenia kilka książeczek:

- - - Portret Doriana Graya Oscara Wilde’a – w klasycznym tłumaczeniu mistrzyni słowa, Marii Feldmanowej, z cudnymi ilustracjami z pierwszego amerykańskiego wydania z 1925 roku autorstwa Henry’ego Keena, oraz ciekawym posłowiem dr. Tomasza Kaliściaka z , w którym znajdziecie oprócz historii powstania powieści czy zawiłych losów samego autora, m.in. cytaty, które ocenzurował sam Oscar Wilde przed pierwszymi wydaniami: gazetowym i książkowym. Nowość godna uwagi!
- - - Białe zęby Zadie Smith – najnowsze wydanie wielokrotnie nagradzanej debiutanckiej bestsellerowej powieści
- - - Tatuaże tom 1 i 2 – dużego formatu zeszyty z planszami do kolorowania

Wszystko to, cały słupek, trafi w ręce jednego zwycięzcy. Sponsorem jestem ja :-) Kto chętny, proszę wpisywać się w komentarze pod tym postem. Czas macie jak zawsze do piątkowej północy, a rozdanie – również tradycyjnie – w sobotę. Zapraszam!

48 komentarzy:

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

Gwinoic pisze...

Oczywiście zapisuję się :)

weronka pisze...

I ja :) Pozdrawiam.

Moje zaczytanie pisze...

Bardzo apetyczny stosik więc się połakomię na niego i ja.

Pozdrawiam serdecznie....

Avrea pisze...

Cóz za gratka , z miła checią przygarnę ;)

piegucha pisze...

Pierwszy raz sie zapisuje, dopiero tu trafilam, a ksiazki takie jak lubie:)

bestyjeczka pisze...

Może się uda...a jak nie, to się obliżę. Bardzo smakowite kąski.

A. Bo pisze...

I ja się dopisuję do kolejki!

Tysia pisze...

Zgłaszam się :)

el pisze...

chętnie zaopiekuję się sierotkami

ROMA pisze...

Ja - jak zawsze - chetnie przygarnę!

Sylwka S. pisze...

Z miłą chęcią je przytulę :)

bluuu pisze...

Chętnie którąś przygarnę :)

ABily pisze...

zgłaszam sie:)

ewarub pisze...

Ja, jak zwykle obecna i chętna :-)

Joanna pisze...

Zgłaszam się! :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko!

aeljot pisze...

No i jak się tu nie zapisać :) pewnie, że trzeba szczęścia spróbować.

Safrin pisze...

Półka na książki czeka :)

Dorfi pisze...

też się zgłaszam i pozdrawiam :)

Magnitudoa pisze...

Chcę zaopiekować się taką sierotką. :)

ovillo pisze...

Sierotę przygarnę!

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

anek7 pisze...

Się zgłaszam :)

PAKMA pisze...

Jak zawsze mega chetna!!!!

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się i ja!

Alojka pisze...

jestem chętna, bardzo
pozdrawiam

Elenoir pisze...

Może znów będę miała szczęście?:)

barbaratoja pisze...

I ja się szybciutko zapisuję !

maggy rdest pisze...

I ja tez sie szybciutko zapisuje :)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się.

Weronika pisze...

Zgłaszam się :)

Joanna J pisze...

Ja tam chętnie przygarnę

literatour2 pisze...

A co tam! Jak się bawić, to bawić - zgłaszam się :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się! :)

Snafu pisze...

Zgłaszam się, książki bardzo ciekawe, aż dziw, że sierotki :)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)

zbyszek pisze...

Zgłaszam się:)

Striped Dot pisze...

Zgłaszam się! Ale piękny zestaw - za te wydania klasyki oddałabym ostatni kawałek ulubionej czekolady! :)

misiaq pisze...

Staję w kolejeczce!!

vivinca

PannaP pisze...

I ja zgłaszam się

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

O ! Ale miły stosik, ustawiam się w kolejce :)

cornelka2 pisze...

Tez sie zglaszam, lubie czytac a tych pozycji nie mialam jeszcze okazji :)
cornelka2.blox.pl

Kasmatka pisze...

Chętnie je przygarnę :)

Z tworzonka pisze...

Oj sierotki biedotki zaopiekuje się nimi chętnie :)

bibliotekaG6 pisze...

Zapisujemy się:)) p.s. Przygody Flawii już rozeszły się do pierwszych czytaczy:))

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się

Melania K. pisze...

I ja również się zgłaszam :)