sobota, 21 listopada 2015

775. Rozdanie nr 98


Pardon za odręczne karteczki, ale moja drukarka po raz kolejny powiedziała: „Dość!”. Zadziwiające, jak prosty sprzęt i jego okazyjne codzienne bunty potrafią utrudnić człowiekowi życie... ;-D

Stosik książeczek do poczytania i do twórczej kredkowej zabawy, a wśród nich „sierotki”, ma już nowego właściciela, a jest nim:

- - - bestyjeczka

Gratuluję serdecznie zwycięzcy!
Dołączam jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.



= = = = =
Jeszcze krótka uwaga: jeśli do kogoś nie dotarła przesyłka, a wie ode mnie z maila, że wysłałam [zawsze polecony!], to poproszę o kontakt. Idą święta i poczcie zdarzają się coraz częściej „drobne” pomyłki, które dla nas, wysyłających, urastają do gigantycznych wymiarów problemu ;-) a przynajmniej ja panikuję! ;-D

11 komentarzy:

damar5 pisze...

Gratulacje:)

Gwinoic pisze...

Gratuluję :)

Magnitudoa pisze...

Gratuluję ;)

Moje zaczytanie pisze...

fajny nick...gratuluję stosiku....

bestyjeczka pisze...

o JAAAAAAA!!!!!!!!!!! PIĘKNIE DZIĘKUJĘ! Bardzo miła niespodzianka!!!! Aż mi się ręce trzęsą z emocji.

barbaratoja pisze...

Ja bardziej cenię odręcznie pisane karteczki. Fajnie byłoby zobaczyć tam swój nick pisany twoją reką. Ale to tak na stronie ;-)
Gratuluję wylosowanej !

Tysia pisze...

Gratulacje:)

kasiaparkview pisze...

Gratuluję!

kasiaparkview pisze...

Gratuluję!

el pisze...

Gratulacje . Faktycznie poczta może teraz nie podołać to dla niej gorący okres

Avrea pisze...

Gratuluje