wtorek, 1 grudnia 2015

776. Konkurs nr 99 - Mikołajkowy


Pierwszy dzień grudnia – czas na wielkie zimowo-świąteczne ;-) odliczanie! A ja zacznę od rozpisania kolejnego obiecanego konkursu. Numer 99! Wersja Mikołajkowa, bo to ten okres roku, który jest bardzo bardzo radosny i szczególny zwłaszcza dla dzieciaczków. Choć oczywiście nie tylko - dorośli też uwielbiają światełka, choineczki z bombkami, pyszne zapachy dobiegające z kuchni... śnieg za oknem, mróz malujący cudne wzory na szybach, lodowisko, saneczki... oj, rozmarzyłam się! ;-) Wróćmy do konkretów - oto do rozdania mam dwa pakieciki, nazwijmy je...

- - - dla dziewczynki: Księżniczki i smoki – z tekstem autorstwa Christiny Björk i ilustracjami Evy Eriksson plus świąteczna przygoda Flawii de Luce Alana Bradleya, pt. Tych cieni oczy znieść nie mogą

- - - dla chłopca: Rycerze i smoki – z tekstem autorstwa Christiny Björk i ilustracjami Evy Eriksson plus świąteczna przygoda Flawii de Luce Alana Bradleya, pt. Tych cieni oczy znieść nie mogą

Sponsorem książek jestem ja :-D Kto chętny, niech się wpisuje w komentarze pod tym postem. Macie czas tym razem do sobotniej północy, bo rozdanie zrobię w niedzielę, w Mikołajki :-) Zapraszam!

31 komentarzy:

A. Bo pisze...

Mazapisuję się! Mam czytających i dziewczynkę i chłopca więc ona pakiety by pasowały na mikołajki :)

aeljot pisze...

I ja się zapisuję. Na pakiecik dla dziewczynki :)

weronka pisze...

Zapisuję się również :)

Avrea pisze...

chetnie przygarnę , bo dzieciaczek przybył :))

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

kasiaparkview pisze...

No i mamy grudzień! Odliczamy czas do Świąt.
Zapisuję się na rozdanie. Jeśli jest możliwość wyboru, to z synkiem wybieramy pakiet dla chłopca ;).

Gwinoic pisze...

Córeczka jeszcze w brzuszku, ale już zaczynam czytać jej książeczki :) mam nadzieję że zarazi się miłością do książek ;)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się - jeśli można pakiet dla dziewczynki - już widzę minę tej Młodej Damy jak dostanie pakiet!

Joanna pisze...

Jako, że jestem mamą rycerza reflektowalabym na zestaw dla chłopców ;)

Anita Kn pisze...

Zgłaszam się ☺ po pakiet dla księżniczek. do ksiezniczki mi daleko (jest taka mała co ma 2 lata) ale zawsze fuchę smoka mogę przyjąć 😉

Promyk pisze...

Dla Flavii - wszystko. :) Zgłaszam się po pierwszy pakiet.

barbaratoja pisze...

I dziewczynki i chłopcy sa w rodzinie, przeczytam i przekażę dalej !

ewarub pisze...

Zgłaszam się po książeczki :-)

Magnitudoa pisze...

Ja też, ja też :)

misiaq pisze...

Mam już wnuczka, staję zatem w kolejce po Męski zestaw!!

vivinca

Alojka pisze...

zgłaszam się gdyż pełno tu u mnie rycerzy i księżniczek pozdrawiam

Chabrowa pisze...

Nie mogę się dzisiaj nie zgłosić :)

anek7 pisze...

Zgłaszamy się :)

Olajda pisze...

W imieniu dzieci lubiących wieczory z bajkami czytanymi zgłaszam się do zabawy ☺

Olajda pisze...

W imieniu dzieci lubiących wieczory z bajkami czytanymi zgłaszam się do zabawy ☺

PAKMA pisze...

Moje córeczki uwielbiaja książeczki, dlatego pisze sie na rozdanie 99 :)

KarolinaCh pisze...

Książki to idealny prezent. A dzieci ci u mnie dostatek. Zatem również się zgłaszam :)

ROMA pisze...

Chętnie przygarnę każdą książkę! Ustawiam się w kolejce.

Grzegorz Szewczuk pisze...

Melduję się :)

el pisze...

chętna na książezki

Izabela pisze...

Uwielbiam Flawię!! A moi chlopcy to rycerze wiec rycerska książka byłaby super:)))

Caitri pisze...

Zgłaszam się, do obu zestawów, bo i chłopak, i dziewczyna u mnie :)

Dorfi pisze...

Też się zapisuję. Na zestaw dla chłopca :)

Sadi pisze...

Chętnie wezmę udział :) Zestaw dla chłopca oczywiście.

Iw Go pisze...

Zgłaszam się :)

Czarne Espresso pisze...

To ja też poproszę, zestaw dla chłopca :)