niedziela, 6 grudnia 2015

777. Rozdanie nr 99 - Mikołajkowe


W niedzielny ranek obudziły mnie Mikołajowe dzwoneczki pod drzwiami sąsiadów ;-) Tam jest mnóstwo wnuków i prawnuków, przez co Mikołaj ma co robić, i dziś, i w dzień Wigilii. Nastrój świąteczny zatem powoli wzrasta, zwłaszcza, że wczoraj wybrałam się na Stary Rynek, by przypatrzeć się przygotowaniom do Poznańskiego Betlejem, które już ruszyło pełną parą, a trwać będzie w tym roku aż do przedsylwestrowego wieczora. Są nowości, które warto zobaczyć, choćby całkiem nowa szopka [a może to miniscena? ;-D ] w kształcie poznańskich domków budniczych - świetny pomysł :-) Jest i prawdziwa ogromna choinka przyozdobiona gwiazdkami i światełkami.

Ja niestety w tym roku spóźniona i nieco nerwowa, a to z powodu pewnego sklepu internetowego, który mimo swej renomy i mojego kilkukrotnego tu, na blogu, chwalenia, tym razem zawalił na całej linii :-/ Dwa tygodnie temu zamówiłam mikołajkowe ozdoby na prezenty dla przyjaciół, które planowałam wczoraj, na spotkaniu przedświątecznym, podarować wraz z życzeniami, i... kicha! :-/ Sklep ani nie przysłał paczki, za którą zapłaciłam z góry z dostawą kurierem, ani nie odpowiada na moje maile. Zemściło się na mnie lenistwo - chciałam ominąć tłumy w sklepie i zamówiłam wszystkie prezenty online, i proszę - taki owego lenistwa skutek :-/ Niestety czuję się tak, jakbym została okradziona w biały dzień :-/ Nie wiem, co się stało, ale niestety stracili stałego klienta i wielbiciela marki, a ja zostałam bez prezentów, i bez kasy też :-( Beznadzieja... Eh!

Stop marudzeniu, bo to przecież Mikołajki :-D a do tego dzień rozdania! Jak już widać na fotce u góry, mamy zwycięzców, a są to:

- - - KarolinaCh
- - - Magnitudoa

Gratuluję serdecznie! :-)
Dołączam jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Teraz daję sobie trochę czasu na dobranie ozdób w moim domku :-) światełka, bombki, pachnące świece... Uwielbiam ten okres w roku! W następnych dniach, jak co roku, pokażę kilka ciekawych aranżacji na zimowy okres, może i podzielę się ciekawym przepisem na pyszności sylwestrowe? ;-) Kto wie? A kto ciekawy, zapraszam na mojego bloga! :-)



= = = = = = =
I jeszcze PS: Czekam wciąż na adresy wysyłki od dwójki zwycięzców październikowego rozdania - A. Bily i Unknown. Książki czekają! :-) Proszę, odezwijcie się!

6 komentarzy:

Czarne Espresso pisze...

Gratulacje :) A jeśli chodzi o przepisy to chętnie zerknę co proponujesz :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!
Jak zawsze od Ciebie powędrowałam w miejsca o których piszesz , ominęłam to nie polecane.
Miłych przygotowań!

Magnitudoa pisze...

Jupi ;)
Bardzo się cieszę.
Dziękuję!

kasiaparkview pisze...

Gratuluję wylosowanym.
Strasznie przykro czytać o nieszczęśliwych zakupach. Nigdy nie kupowałam w tym sklepie i teraz raczej nie zamierzam.
Miłego wieczoru.

KarolinaCh pisze...

Super :D
Dziękuję bardzo.
Jestem ciekawa który zestaw trafi do mnie.
Jednak najlepszy prezent to taki "niespodziankowy", więc uzbrajam się w cierpliwość ;)

Niektóre świeczki zapachowe naprawdę ślicznie pachną, ale polecam również pomarańcze udekorowane goździkami. Pięknie wyglądają, a do tego pachną iście świątecznie :)

Avrea pisze...

Gratuluje