środa, 23 grudnia 2015

781. Pierniczki i ciasteczka


Jak co roku w tym okresie trwają pierniczkowo-ciasteczkowe [na zdjęciach m.in. składane ciasteczka z Linzu] szaleństwa u moich znajomych kucharek i nie tylko, a ja ...na diecie! :-/ Eh, co za życie! To istna tortura, ale wytrzymam, nie spojrzę, nie posmakuję, „dam radę”! ;-D

Na jednym ze zdjęć jest wałek do ciasta z laserowo ciętym wzorem. Cuuudo! :-D Ja oczywiście piec nie potrafię ;-) ale „gwiazdkowo” podarowałam jeden taki fantastyczny drewniany wałek mojej dobrej znajomej E., która z kuchni niemal nie wychodzi [bo to kocha], a do tego namiętnie piecze pyszne małe kruche ciasteczka. Wybrałam wzór w ludowe łowickie kwiaty - cóż, namiętność moja do ludowizny ;-) – ale komu się podoba, polecam pewien sklep internetowy, gdzie go wyszukałam, a gdzie wzorów jest od liku, dla każdego coś pięknego -> KLIK.

11 komentarzy:

Safrin pisze...

Też tam zajrzałam i też się zakochałam :) cudne są te wałki

Anek73 pisze...

Życzę Ci nadziei,
własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego, co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.

Wesołych Świąt!

Czarne Espresso pisze...

Jakie cudowności!

Radosnych, rodzinnych Świąt!

dziurka pisze...

Już zaglądam. Zdjęcia cudne, ale wałek bije dzisiaj wszelkie rekordy :)

A. Bo pisze...

Piekne te wałki! Bardzo fajny pomysł na te ciasteczka z dziurką :)
Zdrowych i wesołych Świąt życzę!

A. Bo pisze...

Piekne te wałki! Bardzo fajny pomysł na te ciasteczka z dziurką :)
Zdrowych i wesołych Świąt życzę!

Avrea pisze...

Wesołych Świat

Olajda pisze...

Kto by pomyślał, że zwykłe wałki, a jednak nie takie zwykłe ☺

Olajda pisze...

Kto by pomyślał, że zwykłe wałki, a jednak nie takie zwykłe ☺

damar5 pisze...

Cudownie apetyczne pierniczki.
Zdrowych i pogodnych Świąt
życzy Dana

Moje zaczytanie pisze...

Pierniczki kuszą a wałek cudo.....