piątek, 1 stycznia 2016

784. Śnieg! :-)

Ten rok nie mógł się zacząć lepiej! ;-) Za oknem jest... biało!!! Od rana sypie pierwszy tej zimy śnieg, i na całe szczęście temperatura dopisuje – czyli jest poniżej zera – więc jest szansa, że śnieg zostanie na trochę dłużej. ;-) Uwielbiam zimę! Wybieram się na dłuższy spacer, żeby wreszcie porządnie zmarznąć! ;-D

Z tej też okazji sięgnęłam do swojego przepastnego archiwum pt. „rysunki” i pokazuję kilka ilustracji © Pascala Campiona, francusko-amerykańskiego ilustratora i animatora. Pewnie się na nie natknęliście w necie, bo są bardzo charakterystyczne i chętnie wykorzystywane przez różne światowe pisma, studia filmowe, wydawców... ale i blogerów też. ;-) Wydał póki co, tylko jedną swoją książkę, tzw. coffee table book [w Polsce chyba są niepopularne, choć wiele takich albumów widziałam w ofertach wydawców, ale nie słyszałam, by były rozchwytywane czy znalazły swoje miejsce na listach bestsellerów? To zwykle są albumy z samymi ilustracjami, tematyczne, do pooglądania i nacieszenia oka, dla poprawienia sobie humoru... ;-) ]. Polecam zajrzeć na stronę domową Pascala, czy do galerii DeviantArt, gdzie autor dzień w dzień wstawia nową ilustrację. Miłego dnia wszystkim życzę! :-D

6 komentarzy:

Czarne Espresso pisze...

U mnie dalej śniegu brak, ale jest mrozik :)

Olajda pisze...

Jak jest zima, to śnieg musi być! :-)
Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :-)

Olajda pisze...

Jak jest zima, to śnieg musi być! :-)
Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :-)

pomieszane-poplątane pisze...

Nas też ucieszył dziś widok za oknem:) Radości było mnóstwo gdy tylko wyszliśmy z domu :) Dziecię wcale nie chciało wracać :)

Raincloud pisze...

Uwielbiam sposób przedstawiania światła przez Pascala Campiona.

Anita M pisze...

Ilustracje od razu zwróciły moją uwagę. Niektóre mnie zachwyciły.
Śniegu nie widziałam jeszcze, jaka szkoda. Może i do mnie troszkę go "przyjdzie";))
Pozdrawiam ciepło:)