poniedziałek, 25 stycznia 2016

786. Konkurs nr 101 - Umberto Eco

To ostatni tydzień stycznia, zatem czas na tradycyjny, comiesięczny, pierwszy w tym roku konkurs książkowy z numerem 101! Zaczynamy nową setkę rozdań!!! ;-D

Postanowiłam tym razem zaproponować coś nieco ambitniejszego niż zwykle, coś, co – jak myślę – powinno zaciekawić wszystkich miłośników dobrej powieści. Oto trzy powieści Umberto Eco, włoskiego filozofa, mediewisty, felietonisty i eseisty, wspaniałego bibliofila o ogromnej wiedzy, ale i powieściopisarza, znanego przede wszystkim ze swojego fantastycznie przyjętego debiutu literackiego, słynnego na cały świat Imienia Róży. Dla mnie, muszę się przyznać, to była powieść niezwykła, jedna z tych, które w dosłownym sensie pochłonęłam jednym tchem, z szeroko otwartymi oczami. To było już dawno, dawno temu ;-) ale jeszcze dziś pamiętam ten dreszczyk emocji i zadziwienie tamtym światem, bohaterami, intrygą... Coś niesamowitego! No i nie chciałam uwierzyć koleżance z księgarni, że Umberto Eco to współczesny pisarz! ;-D Byłam przekonana, że to tłumaczenie z jakichś starych kronik, ale na pewno nie ze współcześnie mi, gdzieś tam sobie żyjącego pisarza ;-) Ot, taka naiwna byłam...

Do rozdania mam trzy książki Umberto Eco:
- - - Wyspa dnia poprzedniego
- - - Tajemniczy płomień królowej Loany
- - - Baudolino

Jak widać na fotce, do każdej książki dodam sympatyczny stempelek gumowy na akrylowym przezroczystym uchwycie – zimową ozdobną śnieżynkę, plus poduszeczkę tuszu [nie ma na zdjęciu], żeby można było od razu cieszyć się stemplowaniem wszystkiego co popadnie! ;-D Będzie też „kolorowankowa” nowość – niespodzianka w każdej przesyłce... Wszystkich zainteresowanych zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Macie czas tradycyjnie do piątkowej północy, nicki zwycięzców podam w sobotę 30 stycznia. Czas start! ;-D

41 komentarzy:

ewarub pisze...

Ja się zgłaszam! Dobra książka nie jest zła! :-)

Grzegorz Szewczuk pisze...

Chętny:)

Magnitudoa pisze...

Kocham Umberto Eco!
Zapisuję się :)

incognito pisze...

... zasilam kolejkę :)

barbaratoja pisze...

Ja jak zawsze sie stawiam sie na rozdanie !

mlenka pisze...

lubię twórczość Umberto Eco :) staję w kolejce :) pozdrawiam

Snafu pisze...

Chętnie przytulę :)

Alojka pisze...

zgłaszam się z wielką chęcią i pozdrawiam

Gwinoic pisze...

Nie może mnie tutaj zabraknąć ;)

bluuu pisze...

mnie! mnie wybierz! mnie!
;)

PAKMA pisze...

Uwielbiam czytac, ale chyba jeszcze bardziej uwielbiam kolorowac :) Czekam na losowanie i pozdrawiam! ! !

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Olajda pisze...

Ja również zgłaszam się ☺

Olajda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
maggy rdest pisze...

I ja tez jestem :) Zglaszam sie :)

Raincloud pisze...

To ja też :)

kot&malenstwo pisze...

Dzień dobry :) chętnie bym postemplowała po czytaniu :)

Uściski!
K.

A. Bo pisze...

Chętnie bym przygarnęła!zapisuję się do kolejki!

Avrea pisze...

oj Umerto Eco czytałam tylko "Imię Róży" i bardzo mi się podobała , chetnie bym pokontynuowała przygodę z tym Panem :)))

pozdrawiam

nunachopin pisze...

Umberto Eco! No to ja chętnie. Po stempelek też. :) Zgłaszam się!

Promyk pisze...

Po takie prezenty to grzech byłoby nie stanąć.:) Zapisuję się.

bestyjeczka pisze...

Mam apetyt nieograniczony jeżeli chodzi o dobrą literaturę. Powiększam ogonek chętnych z ogromną przyjemnością.

Aurelia pisze...

Również dołączę do zabawy :)

Insane Sanity pisze...

Zgłaszam się :)

weronka pisze...

Z ogromną niecierpliwością :)

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się!

maneruki pisze...

Ustawiam się w kolejce! Bardzo podobał mi się opis emocji jakie towarzyszyły Ci po lekturze Imienia.... Muszę nadrobić braki, bo książki nie czytałam, ale zagadka nie będzie dla mnie trudna, bo oglądałam film. Pozdrawiam!

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się do konkursu :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ale stosik :) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam, Ewa

pomieszane-poplątane pisze...

Czemu nie :) Imię Róży bardzo mi się podobało, ciekawe jakie są inne tytuły tego autora :)

Helena Wieloch pisze...

Chętnie przeczytam :)

Weronika pisze...

Zgłaszam się.

Weronika pisze...

Zgłaszam się.

ola pisze...

Zgłaszam się :)

damar5 pisze...

Ja tez chetnie wezme udzial w zabawie :)
Poz.Dana
http://damar5.blox.pl/html

cornelka2 pisze...

Bardzo lubie czytac ,ustawiam sie w kolejce.
http://cornelka2.blox.pl/html

Renata pisze...

Jestem chętna, więc staję w kolejce :)

piegucha pisze...

Ooooo, Umberto Eco! Mam Imie Rozy to reszte chetnie przygarne:)

Sadi pisze...

Biorę udział ;]

Prosta Marzycielka pisze...

Z wielką chęcią biorę udział :)
Pozdrawiam

Kathinna pisze...

Ale cuda do wygrania! Też nie wiedziałam, że on współczesny!