sobota, 30 stycznia 2016

787. Rozdanie nr 101


Pardon, że tak późno, ale przykuło mnie na cały dzień łańcuchem do komputera w pracy :-/ Nie cierpię pracować w weekendy, w stresie, na czas... ale cóż... takie bywa smutne życie redaktora...

Ale, ale, co tam żale redaktora, gdy tu konkurs numer 101 jest do rozstrzygnięcia! ;-) Szybciutko strzeliłam fotkę telefonem ;-) przy nocnym już światełku, przez co słaba ci ona, ale widać co trzeba - czyli nicki trójki zwycięzców, do których polecą pakieciki książkowe - Umberto Eco raz, kolorowanka raz! ;-)

- - - Snafu
- - - A. Bo
- - - PAKMA

Gratulacje dla szczęściarzy! :-D

Zdjęcie - oprócz zwycięzców - zdradza niespodziankę „kolorowankową” ;-) Otóż tłem dla karteczek jest cudnej urody nowość - Motyle Roberta M. Jurgi. Książka na rynku księgarskim znajdzie się dopiero za kilka dni, ale bardzo bardzo chcę wam zwrócić na nią uwagę. Pan Robert, historyk wojskowości, zawodowo zajmuje się badaniem fortyfikacji, uwiecznia je m.in. na ilustracjach. Wydał kilka książek-albumów. Jest utalentowanym rysownikiem, który dał się namówić na mały „skok w bok” ;-D od tematów historycznych i sportretował motyle występujące w Polsce. Efektem jest bogata książka edukacyjna do kolorowania, w której nie tylko możemy podziwiać delikatne, szczegółowe kształty dziennych i nocnych motyli, ale i o nich trochę poczytać. Ciekawe krótkie komentarze przygotował specjalista lepidopterolog Mariusz Mleczak. Polecam uwadze! :-)

Dołączam jeszcze jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

13 komentarzy:

pomieszane-poplątane pisze...

Och i znowu nie ja :)

Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym .

damar5 pisze...

Szczęściarom gratuluję
Poz.Dana

Prosta Marzycielka pisze...

Gratuluję :)

Gwinoic pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję szczesciarzom :)

Olajda pisze...

Gratuluję ☺

Olajda pisze...

Gratuluję ☺

kasiaparkview pisze...

Jakie piękne niespodzianki!
Gratuluję!

niebieskości pisze...

Gratulacje! Kolorowanka z pięknymi i wdzięcznymi modelami do ozdobienia :)

PAKMA pisze...

Aaaa, to ja, to ja :) Ale sie ciesze :D Dzieki za emocje!
Pozdrawiam!

Snafu pisze...

Motyle są cudne! *.*

el pisze...

gratulacje

A. Bo pisze...

To ja?????nie wierzę! !!juhuuuu!dzięki ogromne :) i gratuluję dwóm współzwyciężcyniom!