niedziela, 20 marca 2016

793. Konkurs nr 103 - ogródkowy ;-)

Konkurs książkowy numer 103 czas zacząć! Zgodnie z obietnicą z zeszłego miesiąca w marcu będzie „ogrodowo” – cieplutko się robi, pączki na drzewach się zielenią; przebiśniegi, krokusy i śnieżyce kwitną aż miło... a właściwie, jak wszyscy widzą, dziś jest kalendarzowy pierwszy dzień wiosny! ;-D ...tym samym czas pomyśleć o pracach przygotowawczych i gospodarskich w przydomowych ogródkach i na działkach pod miastem. Na zdjęciach widać dwa pakiety książkowe do rozdania:

Pakiet numer 1:
- - - jako pomoc w pracach na działce: ABC drzewa i krzewy ogrodowe + do poczytania: Księga ksiąg utraconych + do pokolorowania: Tatuaże

Pakiet numer 2:
- - - jako pomoc w projektowaniu działeczki: 1000 pomysłów na ogród + do poczytania: Labirynt Śniących Książek + do pokolorowania: Tatuaże

Sponsorem książek w konkursie marcowym jestem ja. Oczywiście nie byłabym sobą ;-D gdybym nie dodała co nieco do przesyłki... jako niespodziankę! Ale nic nie zdradzę dziś, musicie zaczekać do sobotniego rozdania! Tradycyjnie już zapraszam wszystkich zainteresowanych do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Macie czas do piątkowej północy, a w świąteczną sobotę odbędzie się rozdanie! Powodzenia! :-)

26 komentarzy:

ewarub pisze...

Pierwsza, pierwsza w kolejce :-)

Helena Wieloch pisze...

Zgłaszam się :)

Mariola pisze...

Zgłaszam się

Weronika pisze...

Zgłaszam się

marlen pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Katarzyna pisze...

Ogrodniczki in spe zgłaszają swój akces - to pierwszy rok, gdy wiosna zastaje nas jako posiadaczki "areału", zatem...;) (piszę w imieniu swoim i córek;))

maggy rdest pisze...

I ja tez probuje swojego szczescia :)

Raincloud pisze...

I ja się zgłaszam po taki wiosenny pakiecik :]

bestyjeczka pisze...

Staję w ogonku, może w końcu ogarnęłabym ten nasz ugór (nie-ogród jak to ja go nazywam). Jestem kompletnym laikiem, przyda się jakaś lektura na start. Pozdrawiam!

weronka pisze...

A ja mogę jeszcze raz? :)
Pozdrawiam.

damar5 pisze...

Ustawiam sie rowniez ,pakiet nr 2 brzmi dla mnie interesujaco :)
Poz.Dana
www.damar5.blox.pl

cornelka2 pisze...

Ja tez chetnie wezme udzial w zabawie :)
www.cornelka2.blox.pl

Aurelia pisze...

Zabawa marzenie.
Serdecznie pozdrawiam.

Alojka pisze...

dołączam się do kolejki i pozdrawiam

Ma.Bella pisze...

chętnie zgłaszam się do konkursu

Dorfi pisze...

Zgłaszam się, bo mój ogródek to jeszcze pobudowlany krajobraz księżycowy, więc wszystko co dotyczy poradnictwa ogrodowego jest dla mnie na wagę złota :)

Gwinoic pisze...

W tym roku będę dużo czasu spędzać w ogrodzie z moją kruszynką więc przydałaby się mała pomoc aby mój zapuszczony ogród zamienił się w Tajemniczy ogród ;)

Sadi pisze...

Ale fajne rarytasy. Chętnie przygarnę, może zabłysnę na zajęciach z florystyki dzięki temu haha. W każdym bądź razie, ustawiam się do kolejki <3

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się, tradycyjnie ;).

Pasje Violi pisze...

Zglaszam sie i ja., chętnie przygarnę takie książki tym bardziej, że działeczkę posiadam :). Wszystkiego dobrego na święta:)

Domnika W pisze...

Zgłaszam się, spróbuję swojego szczęścia :)
Pozdrawiam !

Doriss pisze...

Z wielką nadzieją spróbuję.
Pozdrawiam ciepło.

marakaska pisze...

O! Ja też poproszę, właśnie wycięłam i zastanawiam się, co wsadzić:)

KarolinaCh pisze...

Ojejku! Właśnie jestem na etapie planowania ogrodu. Chciałabym, aby było cudnie, ale i praktycznie. Najlepiej ładnie kwitnące, jadalne roślinki ;) Oczywiście każda podpowiedź się przyda. Pewnie że się zgłaszam :D

nunachopin pisze...

Zgłaszam się najgoręcej! W moim przydomowym mini-ogródku wymarły jesienią krzaczki (coś je wyżarło), więc kiepska ze mnie ogrodniczka... Tym chętniej sięgnę po rady mądrzejszych. ;) Pozdrawiam.

Dizzy pisze...

Oczywiście - zgłaszam się! :)