sobota, 26 marca 2016

794. Rozdanie nr 103


Oczywiście, mimo że trwa piękna, prawdziwie wiosenna, słoneczna, a nawet i świąteczna ;-) sobota... mimo że z kuchni dolatują smakowite zapachy babki marmurkowej i serniczka... do tego w pokoju kwitną oszałamiająco pachnące hiacynty... - czyli tysiąc rzeczy, które rozpraszają mój umysł ;-D - nie zapomniałam o książkowym rozdaniu!!! W konkursie numer 103 - wiosenno-ogródkowym - zajączek uśmiechnął się do dwóch osób. A są nimi...

- - - Sadi
- - - Raincloud

Serdeczne gratulacje dla zwycięzców! :-)
Dołączam jeszcze jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Za miesiąc... tak sobie myślę... że jeszcze nie wiem, co zaproponuję. ;-D Muszę pomyśleć bardziej... a te odurzająco pachnące hiacynty wcale mi w tym nie pomagają... ;-)

4 komentarze:

kasiaparkview pisze...

Gratuluję zwycięzcom! Wesołych Świąt!

Sadi pisze...

Wow,
Ale się cieszę. ^^ Zgarnąć taki świąteczny set na wiosnę to nieopisana przyjemność
Dziękuję :)

Karolina Kobier pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

Sabbath pisze...

Gratuluję zwycięzcom!
Pięknej wiosny Wam życzę. :)