niedziela, 24 kwietnia 2016

798. Konkurs nr 104 - fantasy


Czas na kolejny konkurs książkowy :-) Tym razem proponuję powieści fantasy autorstwa amerykańskiego pisarza Terry’ego Brooksa, na podstawie których powstał serial TV, który można obecnie śledzić w jednej ze stacji. Mam trzy tomy tej serii do rozdania, jak na zdjęciach. Sponsorem jest poznańskie wydawnictwo Replika, wydawca serii Kroniki Shannary, któremu serdecznie dziękuję za przekazane książki :-) Oczywiście, jak od kilku miesięcy u mnie na blogu, do czytadeł dołączę od siebie... kolorowankę ;-) - Nie ma jak w domu, nowość na rynku księgarskim.

Wszystkich chętnych zapraszam do wpisywania się pod tym postem. Tradycyjnie macie czas do piątkowej północy, a w sobotę, ostatniego dnia kwietnia, podam, do kogo polecą paczuszki z książkami. Zapraszam! :-)

28 komentarzy:

Katarzyna Iwańczak pisze...

Zgłaszam się:)
kki13@interia.pl

Elunia pisze...

Bardzo chętnie przygarnęłabym więc zgłaszam się :)

Wyplatanki pisze...

Fantasy uwielbiam od dawna, za to moc kolorowanek dopiero poznaję i już wiem, ile radości mogą sprawić kolorowe kredki i pięknie wydane kolorowanki. Dlatego z wielką ochotą zapisuję się do Twojej zabawy.
Pozdrawiam!

Dizzy pisze...

Zgłaszam się! <3

A. Bo pisze...

Bardzo lubię fantasy, a do malowanek specjalnie już kredki kupiłam,wiec zapisuję się do kolejki!
Serdecznie pozdrawiam!

A. Bo pisze...

Bardzo lubię fantasy, a do malowanek specjalnie już kredki kupiłam,wiec zapisuję się do kolejki!
Serdecznie pozdrawiam!

incognito pisze...

... zasilam kolejkę.
Pozdrawiam :)

marlen pisze...

Zgłaszam się i ja :)

maggy rdest pisze...

Jestem również i ja chetna , i ustawiam się w kolejce :)

kasiaparkview pisze...

Zapisuję się.

barbaratoja pisze...

Wytrwała jestem i znowu jestem tu , chętna na książkę.

Alojka pisze...

zgłąszam się chętnie, serial bardzo mi się podoba

AniaZosia pisze...

Chętnie przygarnę książkę :)

Pasje Violi pisze...

Bardzo chętnie się nimi zaopiekuję, zgłaszam się do zabawy :)

Olajda pisze...

zglaszam sie i ja..

..pozdrawiam :-)

zorija pisze...

Zgłaszam się i ja! zorija.j@gmail.com

el pisze...

chętnie się zapisuję

Weronika pisze...

Jestem bardzo chętna na taki zestaw.

Dorfi pisze...

Nie czytałam, więc się zapisuję :)

Ma.Bella pisze...

chętnie się zgłaszam :)

Kathinna pisze...

Magii kolorowanek jeszcze nie znam, ale chętnie poznam, fantasy z kolei nigdy za dużo:)

Anna Nowak pisze...

Witaj,przepiekne ksiazki wiec jak moge zapisze sie z radoscia.Pozdrawiam serdecznie.
ania_reg@poczta.onet.pl

Izabela pisze...

uwielbiam czytać:)) staję w kolejce
http://zaciszescrap.blogspot.com/

Sadi pisze...

Powodzenia i dziękuje za urządzanie tylu konkursów :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! ;)

Insane Sanity pisze...

Też chciałabym wziąć udział w konkursie. :)

kot&malenstwo pisze...

Fantasy? Fantastyczna spawa :) Zapisuję się z przyjemnością :)

Czarne Espresso pisze...

Jak fantasy to zgłaszam się koniecznie :)