piątek, 20 maja 2016

800. Konkurs nr 105

Tym razem konkurs rozpiszę nieco wcześniej, a to dlatego, że...


...Off to see the world, czyli jadę na tydzień pooglądać trochę świata!!! ;-) Ten świat nie jest daleko, zaledwie trzy godziny pociągiem od mojego miasta, ale dla mnie to i tak wielka radość, że mogłam się wymigać od warszawskich targów książki [tak, tak, za nerwowa, za stara i zbyt zmęczona po redakcyjnym maratonie przed-targowym jestem na ten gwarny kilkudniowy kiermasz na stadionie ;-D ale za wszystkich znajomych nie tylko trzymam kciuki, ale i życzę udanych dni!!!] i wziąć ciut choć urlopu z wciąż zaległej puli z 2015 roku. Dlatego konkurs numer 105 czas zacząć!

Zgodnie z obietnicą z zeszłego miesiąca, że wystawię książkę z piękną okładką, mam do rozdania pakiecik książkowy jak na obrazku poniżej:


Dziewczyna z rewolwerem zachwyciła mnie pierwotnie właśnie swoją okładką – bardzo mi odpowiada jej klimat, świetnie oddający treść; poza tym technicznie to okładka zintegrowana, co oznacza, że – między innymi – jest lekka, „giętka” ;-) i świetnie leży w dłoni, a to wbrew pozorom ważny dla wielu aspekt czytania. Dla ciekawych, na instagramowej stronie wydawnictwa można obejrzeć porównanie wersji okładek oryginalnej i polskiej [albo zajrzeć -> TUTAJ]. I mam nadzieję, że Wydawnictwo zdecyduje się i wyda ciąg dalszy przygód sióstr Kopp? ;-) Póki co, u mnie na blogu jest książka Amy Stewart do „złapania”, a wraz z nią coś do pokolorowania - niezwykłe zwierzaki w książce Animorphia filipińskiego ilustratora, Kerby'ego Rosanesa – bo ja wciąż lubię tę modę... ;-D No i oczywiście będzie też niespodzianka w paczce! Sponsorem prezentu jestem ja! Kto chętny, niech się wpisuje w komentarze pod tym postem. Tym razem macie czas aż do przyszłej soboty, bo rozdanie odbędzie się w niedzielę 29 maja, jak już wrócę z „włajaży” ;-) Zapraszam!

42 komentarze:

bluuu pisze...

bardzo bym chciała. bardzo :)

mlenka pisze...

i ja spróbuję szczęścia :)

Wyplatanki pisze...

Jejku jej! Animorphia do wygrania - ja o niej marzę od dawna, odkąd zaczęłam przygodę z kolorowankami - a wciągnęły mnie na całego :) Nie mogę więc odpuścić sobie zabawy na Twoim blogu :)
Miłego dnia i pozdrawiam! Marta z Wyplatanek

marlen pisze...

Ooo, "Dziewczyna z rewolwerem"! Chciałabym, bardzo, bo uwielbiam takie klimaty ;)

Katarzyna Iwańczak pisze...

Poluję na nią od dawna, chciałabym bardzo:)

barbaratoja pisze...

Oczywiście zapisuje sie!
Tobie życzę miłych przedurlopowych dni .

cecyliarodzinaidom pisze...

Zapisuję się.Pozdrawiam!!!

aga h pisze...

Zgłaszam, się i ja :)

A. Bo pisze...

Udanego wypoczynku! I oczywiście zapisuję się do konkursu 😊

Beata Wieczorek pisze...

Dołączam się do zabawy ;)

misiaq pisze...

Udaję się do kolejeczki!! :-)

vivinca

Promyk pisze...

Bardzo udanego wyjazdu i odpoczynku od codzienności - staję w kolejce, a jakże.:)

renczi pisze...

To ja również stanę w kolejce :)

Moje zaczytanie pisze...

To i ja tym razem się zgłoszę.

Elunia pisze...

Życzę udanego wypoczynku i ustawiam się w kolejce chętnych :)

Caitri pisze...

Staję w kolejce :) I miłego wypoczynku!

Nikhola pisze...

Zgłaszam się :)

ewarub pisze...

Włajażuj z przyjemnością :-)

maggy rdest pisze...

Probuje i ja :)

incognito pisze...

Udanego wypoczynku, naładowania akumulatorów ...:)
Pozdrawiam serdecznie :)

Alegria pisze...

Nie mogę oderwać wzroku od tych książęk, ustawiam si w kolejce z nadzieją na szczęśliwy traf:) Pozdrawiam

damar5 pisze...

I ja chetnie wezme udzial w zabawie :)
Udanego wypoczynku :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

Udanego wypoczynku a ja ustawiam sie w kolejce.
Cornelka

kasiaparkview pisze...

Książki super, zgłaszam się i ja ;)

kasiaparkview pisze...

Książki super, zgłaszam się i ja ;)

Renata Wu. pisze...


Zgłaszam swój akces:)

Janola Aleksandra pisze...

Z wielką chęcią zaopiekuję się...
Pozdrawiam serdecznie

Joanna pisze...

Dołączma do chętnych :)

bestyjeczka pisze...

Bon voyage ma cherie :)) Oczywiście staję w ogonku i liczę na szczęście.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
PAKMA pisze...

Juz w tym roku mialam od Ciebie prezent na urodziny, to moze teraz bedzie na Dzien Matki :D Oczywiscie staje w kolejce jak wszyscy i licze na duuuzo szczescia w losowaniu :)
Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego urlopu :D

Bogda pisze...

jeśli można-m również ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia książek. pozdrawiam ciepło i życzę udanego odpoczynku! Bogda
bogda2901@gmail.com

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Oj cudna kolorowanka! Ustawiam się w kolejce :)

Pasje Violi pisze...

to i ja stoje w kolejce po cichutku liczac ze los sie do mnie usmiechnie :)

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się do losowania :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!

maneruki pisze...

Zapisuje się! Pozdrawiam!

Sadi pisze...

Niesamowite ile przez rok powstało różnych kolorowanek :o

Chaga pisze...

Piękny zestaw, zapisuję się :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kamilos pisze...

Zgłaszam się :)