wtorek, 21 czerwca 2016

805. Konkurs nr 106 - letnie czytadełka


I znów się zagapiłam... ;-D albo może tym razem zaczarował mnie odurzający zapach cudownie kwitnących lip? Któż to wie? ;-D Ostatnio bujam w obłokach, albo mówiąc konkretniej – złapałam lenia... ;-) Ale już-już nadrabiam stracony czas! Oto co mam na rozdanie w konkursie numer 106:

- Miseczka szczęścia + Zapach miłości
- Kobieta do zadań specjalnych + Apetyt na jutro
- Miłość? Bardzo proszę + Jezioro szczęścia
- Gotowe na zmiany + Świat w pastelach Ingi
- Wiśniowy jogurt + Pokój Marty
- Szczęście smakuje truskawkami + Słomiana wdowa

Wszystkie sześć pakiecików – jak na zdjęciach – sponsoruje poznańskie wydawnictwo Replika, któremu serdecznie dziękuję za przekazane książki! :-D A ode mnie do każdej przesyłki zostanie dodana kolorowanka Milion kotów – widać ją w tle na obu zdjęciach.

Wszystkich zainteresowanych letnimi czytadełkami zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Tym razem macie czas do najbliższej sobotniej północy. Rozdanie w niedzielę! Zapraszam.

50 komentarzy:

Kinga pisze...

chętnie bym przygarnęła mały zestawik na letnie wieczory :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga

ABily pisze...

Zapisuję się:)Jak fajnie, że Replika przekazała takie świetne ksiażki na rozdanie:)

Bogda pisze...

jeśli można- również ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia jakiegoś zestawu książkowego. Letnie leniuchowanie - dla mnie jak najbardziej z książką!pozdrowienia serdeczne
Bogda

Katarzyna Iwańczak pisze...

Zgłaszam się:)
kki13@interia.pl

Czarne Espresso pisze...

No to ja też się zgłoszę :)
Lubię czasem się zrelaksować przy takiej książce :)
Pozdrawiam!

Gwinoic pisze...

Oczywiście tak jak zawsze (no prawie zawsze) zapisuję się :)

Promyk pisze...

Ja zawsze! Ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam.:)

cecyliarodzinaidom pisze...

Na wakacje jak znalazł. Zgłaszam się oczywiście i serdecznie pozdrawiam.

Caitri pisze...

Zgłaszam się! :)

incognito pisze...

... ja ostatnio odurzam się zapachem ziół, jednocześnie żałując że za cały ogródek muszą mi wystarczyć tarasowe donice ...
jeśli nie ma przeciwwskazań dołączam do kolejki :)

Snafu pisze...

Ooooo kolorowanka z kotami, musi być świetna :) Sama się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia reszcie :)

Katarzyna pisze...

Ach, aż milion kotów;) To wprawiłoby mnie i córkę w prawdziwą euforię;) A dobra lektura zawsze w cenie:)

Tysia pisze...

O takie rewelacyjne zestawy warto zawalczyć ;)

Mariola pisze...

Książek na lato nigdy dość. Zgłaszam się.

aeljot pisze...

Grzecznie staję w kolejce :)

Pasje Violi pisze...

Oj to nie tylko mnie odurza zapach lip, zachwycam sie nim co roku k najlepiej nalapałabym go w słoiki na zapas:) Ostatnio dopisalo mi szczeście więc teraz czas zeby szczeście zapukało do kogos innego pozdrawiam :)

Ania pisze...

Zgłaszam się. Chętnie przygarnę stosik.
Pozdrawiam serdecznie.
antoninadz@wp.pl

Marietta pisze...

Piękny, kolorowy stosik, lato rozgościłoby się na dobre na moim regale z książkami :) Lipy są najlepsze na miód, tak przynajmniej uczył mnie dziadek, może dlatego sprzyjają bujaniu w obłokach, wprowadzając w pszczółkowy nastrój ;)

Ula K. pisze...

Ach, te koty! Ciepło, wakacje... przydałoby się coś do poczytania :)
Grzecznie staję w kolejce i liczę na szczęście ;)

Alojka pisze...

zgłąszam się oczywiście :)
U mnie do lip dołączyła kwitnąca hoja, zapach obłędny

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się !

- lato wreszcie nadeszło - uwielbiam je - te smaki te zapachy i czas czytania na powietrzu. Pozdrawiam

maggy rdest pisze...

Nie ukrywam, ze chetnie przygarnelabym jakis zestaw do czytania.... Letnie takie sie wydaja :) Pozdrawiam.

Wyplatanki pisze...

Letnie wieczory z książką i kolorowanką - jestem na TAK! Oczywiście, że się zapisuję :)

bestyjeczka pisze...

Lekkie jak lody sorbetowe? Bardzo chętnie!!!! a milion kotów to by mój syn przytulił :-)
Pozdrawiam!

barbaratoja pisze...

Leniuchowanie przy dobrej książce jest miłe :-)
Oczywiście na książkę mam chęć.

Cytrulina pisze...

Ja też się zapisuję do udziału w konkursie - książki są super. Mój adres to: mon.gawrys@gmail.com
Pozdrawiam wszystkich!

damar5 pisze...

Oczywiscie bawie sie znowu :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

I ja rowniez zapisuje sie na rozdawajke
cornelka2

Elunia pisze...

Z przyjemnością przygarnęłabym jakiś zestawik więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam serdecznie :)

Aurelia pisze...

Chętnie i ja, z takimi pozycjami, poleniuchowałabym w domu.

Serdecznie pozdrawiam.:)

nunachopin pisze...

Lubimy kolorować: ja i moi małoletni nicponie, a te kotki całkiem zachęcające. Na co dzień mam mordercze myśli w stosunku do dzikiego kociska, które zakrada się do ogródka i namiętnie linieje na moich pięknych poduszkach, więc przyda mi się kocia psychoterapia. Choć prawdę mówiąc, jak to brzydactwo przestanie kiedyś linieć, to pewnie odczuję jakąś pustkę. ;)

Dorfi pisze...

Nadchodzą wakacje, będzie więcej czasu na czytanie, więc nowe książki mile widziane. Zapisuję się :)

Joanna pisze...

Zapisuję się,żeby w wakacje czytać i czytać...

A. Bo pisze...

Idealnie urlopowo by było :)

weronka pisze...

Zapisuję się i ja :) Pozdrawiam :)

Weronika pisze...

Bardzo chętnie przeczytam.

misiaq pisze...

Ustawiam się z radością!!

vivinca :-)

Beata Wieczorek pisze...

Którykolwiek zestaw przygarnę z radością :)

Karolina Klekowska pisze...

Zgłaszam się, z wielką przyjemnością powitałabym je ;)

ewarub pisze...

Czytania nigdy dość! I kotów :-)

Alojka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
graża pisze...

graża
Uwielbiam ,uwielbiam i czytanie i koty...może do mnie się uśmiechnie szczęście

mrumru pisze...

to i ja sie dopisuję :)

Ma.Bella pisze...

dopisuję się do listy

ashess pisze...

świetne pozycje
zgłaszam się

Izabela pisze...

chcę! chcę! chcę!! uwielbiam czytać:))

Ewita Jot pisze...

Książek do czytania nigdy za mało:) Jednak przy moim braku szczęścia wątpię czy coś do mnie trafi:) A może jednak? Chyba stanę w tej długaśnej kolejce, wszak szczęściu trzeba pomagać:)
Pozdrawiam serdecznie

Dendrobium pisze...

Spodobały mi się tytuły książek, zwłaszcza ten truskawkowy:), kolorowanka kusi, zatem staję grzecznie w tej długaśnej kolejce
Pozdrawiam

danielka pisze...

i ja z chęcią stanę w kolejce po te cukiereczki
banerek zaraz wrzucę na bloga http://mebelkidanielki.blogspot.com/
Pozdrawiam

raeszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.