sobota, 30 lipca 2016

809. Rozdanie nr 107

Zacznę od podziękowań ;-) że mimo gorącej letniej aury za oknem, wakacyjnych urlopów, wyjazdów dalej i bliżej oraz chyba nieco trudniejszej tematyki książkowego konkursu, wciąż wielu z Was do mnie zagląda :-) Cieszy mnie to przeogromnie! Dziękuję!!!

Na załączonym obrazku już widać, do kogo polecą pakieciki: najnowsze wydanie Lovecrafta i kolorowanka pełna owadów wszelkich ;-) Dla formalności jednak podaję poniżej nicki:

- - - damar5
- - - Cytrulina
- - - violka

Gratulacje! :-D
Dołączam jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

W sierpniowej edycji konkursu zaproponuję coś... hmmm... właściwie to się muszę głębiej zastanowić... Słupek książek do rozdania jest spory, rozbieżność tematyczna też, a skoro to wciąż letni czas, to może coś lżejszego tym razem? Dawno nic dla dzieciaczków nie proponowałam... A więc! Tak! :-) Tym razem będą baśnie dla najmłodszych plus - oczywiście - coś do pokolorowania. Zapraszam! :-)

13 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym.

marlen pisze...

Gratulacje :)

Cytrulina pisze...

Dziękuję za zabawę i pozdrawiam wszystkich!

Czarne Espresso pisze...

Gratulacje :)

damar5 pisze...

Oooo jak fajnie:)Dziekuje za zabawe ,za szczesliwa reke ,wieczorkiem przesle maila :)
Gratuluje pozostalym dziewczynom :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

Gratulacje dla wygranych !!! Ja juz ksiazki przeczytalam byly super!!! Wciagajace polecam je przeczytac dziekuje jeszcze raz pozdrawiam

violka pisze...

Dziękuję za zabawę i za szczęśliwe losowanie. Pozdrawiam :)

Elunia pisze...

Gratulacje dla wylosowanych i dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam serdecznie.

violka pisze...

Do mnie cudowna przesyłka już dotarła.
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję.
I pozdrawiam :)

damar5 pisze...

Moja Mama tez wlasnie przekazala mi wiadomosc ,ze moje ksiazki juz dotarly.Pieknie zapakowane i owiniete wstazeczka :)
Dziekuje bardzo za wszystko i pozdrawiam Dana

Avrea pisze...

Gratuluje

Ula K. pisze...

Gratulacje dla dziewczyn :)

nunachopin pisze...

Gratuluję!