sobota, 27 sierpnia 2016

811. Rozdanie nr 108

Zauważyliście coś na zdjęciu – prócz nicka szczęśliwca rozdania nr 108, oczywiście? ;-D Popatrzcie na karteczkę... I??? ;-D Otóż po kilku miesiącach wreszcie-nareszcie zainwestowałam w drukarkę! Jupi! I nie będziecie musieli znosić moich grygołów nigdy więcej [no może przez dłuższy czas ;-) aż i ta drukareczka się nie zbuntuje, tfu, tfu! za lewe ramię...]. Zatem, po tym krótkim radosnym dla mnie przerywniku, dla formalności tylko podaję, do kogo poleci dziecięcy pakiecik książkowy:

- - - Cytrulina

Ktoś tu chyba ma niezłe szczęście, co? ;-D Gratulacje serdeczne! :-) I od razu życzę pasjonującej lektury przeuroczych baśni węgierskich na dobranoc, oraz cudownej zabawy przy kolorowaniu roślinek i zwierzaczków! ;-)
Dołączam jeszcze jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Wrzesień to czas powrotu do szarej rzeczywistości po niestety niezbyt nas rozpieszczających w tym roku letnich wakacji, bo gdzież to słoneczko było? ;-) [w sumie to ja nawet na urlopie nie byłam :-/ ależ ten czas ucieka!] ...powrotu do szkoły, do kolejnych obowiązków i rutyny, ale i powolnego nadchodzenia złotej pięknej jesieni – mojej, tuż obok zimy ;-) ukochanej pory roku... Jeszcze nie mam pomysłu, co zaproponuję w 109. edycji konkursu książkowego, ale znajdę lekturę melancholijną, pasującą do zmieniającej się aury [plus kolorowanka, oczywiście! ;-D ]. Zapraszam już dziś.

11 komentarzy:

Czarne Espresso pisze...

Gratulacje :D

Elunia pisze...

Gratulacje dla wylosowanej :)

Beata Wieczorek pisze...

Gratuluję!

Doriss pisze...

Gratuluję! Faktycznie szczęściara.:)
Pozdrawiam serdecznie

Mariola pisze...

Gratuluję

cornelka2 pisze...

Gratulacje dla wygranej

Ula K. pisze...

Gratuluję :)

Pasje Violi pisze...

Gratuluję, ja tez bardzk lubię jesień, szczególnie za kolory :)

el pisze...

gratki

violka pisze...

Gratki :)
No i dzięki za kolejną zabawę :)

Anita M pisze...

Gratulacje dla szczęśliwej osóbki)))
Gratuluję nowego zakupu:)