niedziela, 16 października 2016

816. Konkurs nr 110

Ponieważ w ostatnim pełnym tygodniu miesiąca, tradycyjnie konkursowym u mnie na blogu, będę w Krakowie na jubileuszowej edycji międzynarodowych targów książki, konkurs książkowy numer 110 zacznę nieco wcześniej, by zdążyć z rozwiązaniem jeszcze przed wyjazdem. Czytelników zainteresowanych książkami zapraszam! :-) Można się wpisywać w komentarze pod tym postem, jak zawsze do piątkowej północy. O tym, do kogo poleci pakiecik napiszę w sobotę 22 października.
A oto co proponuję tym razem:

- - - Antonia Senior Córka rewolucji – pachnąca farbą drukarską, cieplutka nowość z poznańskiego wydawnictwa Czwarta Strona!
- - - dwie kolorowanki autorstwa Jane Heyes – Paradise Island + Blossoms & Butterflies [obie książeczki to oryginały angielskie, nie ukazały się w Polsce w żadnym wydawnictwie, ale tak naprawdę nie ma to znaczenia dla chętnej osoby z kredkami – to po prostu zbiory cudnych, bardzo szczegółowych obrazków czekających, by je pokryć kolorami]

W paczce będzie też druga książka-niespodzianka do poczytania, również nowość ;-) Zatem... do dzieła! Trzymam kciuki! ;-D

47 komentarzy:

misiaq pisze...

Pierwsza w kolejce !! :-)

pozdro

vivinca

jagnieszka pisze...

i ja,i ja też chciałabym taki prezent :)

jagnieszka

Moje zaczytanie pisze...

Życzę udanego pobytu w Krakowie.
Oczywiście książkę chętnie przygarnę.

Pasje Violi pisze...

i ja się zapisuję, a pobytu w Krakowie z lekka zazdraszczam :). Pozdrowionka

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się, życzę pięknego pobytu w Krakowie, dawno tam nie byłam,, w listopadzie będę przez Kraków tylko przyjeżdżać. Pozdrawiam

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :) pozdrawiam serdecznie!

maneruki pisze...

Udanego wyjazdu! I ja staję w kolejce!

damar5 pisze...

Udanego wyjazdu:)
Taka tematyke uwielbiam ,wiec chetnie przygarne:)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

To ja tez ustawiam sie w kolejce bardzo ciekawa propozycja no i ta niespodzianka rowniez kusi:)
Milego wyjazdu:)

Alojka pisze...

zgłąszam się z chęcią :)

Aurelia pisze...

Jako mól książkowy, również się zapiszę.
Pozdrawiam.:)

ewarub pisze...

Melduję gotowość do wzięcia udziału w konkursie :-)

Ma.Bella pisze...

zgłaszam się, jako trzynasta więc jak dla mnie pechowo :(

Pozdrawiam

kasiaparkview pisze...

Cudne książki, zgłaszam się!

mlenka pisze...

chętnie stanę w kolejce po takie cudowności :) a wyjazdu do Krakowa zazdroszczę :) pozdrawiam

Ula K. pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Ewita Jot pisze...

Mam jeszcze trochę wolnego miejsca na półkach:) Bardzo chętnie przygarnę coś nowego:) A i kredeczki-nówki czekają na nowe wzory:)
Pozdrawiam serdecznie

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Katarzyna Iwańczak pisze...

Zgłaszam się:)

Czarne Espresso pisze...

Zgłaszam się!

Życzę udanych targów i złotej jesieni :)

Wyplatanki pisze...

Grzecznie staję w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)
Pozdrawiam!

barbaratoja pisze...

Ja też się dopiszę do listy chętnych by otrzymać książki od Ciebie.

Anek73 pisze...

Z chęcią się zapiszę :) Miłego wyjazdu!

Cytrulina pisze...

Ja również zapisuję się do zabawy! Pozdrawiam serdecznie!

Paulina Olczak pisze...

Ja również się zgłaszam :)

Katarzyna pisze...

Córki właśnie nowe kredki dostały, to podebrałabym im, aby przetestować;) - po miłym lekturowym seansie, rzecz jasna! :)

... z minionej epoki pisze...

O! Właśnie chciałam kupić tę książkę :) A nuż mi się uda ją wygrać, dlatego z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Zazdroszczę udziału w Targach:)

Avrea pisze...

z miłą chęcią przygranę :))

renczi pisze...

W takim razie ja także ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam gorącą w ten chłodny poranek :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam.

graża pisze...

Jestem bardzo chętna na jesienne wieczory.

kawerno pisze...

Przyłączam się do zabawy :)

Chaga pisze...

Ja tęż, ża też :)

Emi pisze...

Zgłaszam się :-)
Pozdrawiam ciepło :-)

A. Bo pisze...

Udanego wyjazdu i przyjemności na targach!
A książki chętnie bym przygarnęła :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ustawiam się w kolejce :) uwielbiam szelest sukien :)

mrumru pisze...

oczywiście sie ustawiam, książek nigdy dość :D

Dorfi pisze...

Jak coś historycznego się zapowiada to muszę się w kolejce ustawić :)

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce

violka pisze...

Przyłączam się do zabawy :)
Pozdrawiam i życzę pozytywnych wrażeń z Targów!

Caitri pisze...

Zgłaszam się.

Olajda pisze...

Zglaszam sie rowniez :-)
i pozdrawiam

raeszka pisze...

Ale kusisz ...
Zapisuję się i mam wielką, a nawet ogromną nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Weronika pisze...

:) ja też

nunachopin pisze...

To ja! Chętna osoba z kredkami! ;)

weronka pisze...

Zapisuję się. Pozdrawiam.

Marietta pisze...

Jak ja kocham zapach świeżo wydanych książek, książkowych starowinek zresztą też uwielbiam. Tytuł powieści i okładka wyglądają interesująco, więc ustawiam się w kolejce zbrojna w kredki :) A jeśli mogę polecić królewską, genialną książkę to warto przeczytać i potem obejrzeć świetną ekranizację Kochanka królowej Bodil Steensen-Leth.