sobota, 22 października 2016

817. Rozdanie nr 110


Z samego rana wybrałam się na dłuższy odprężający spacer - piękna mleczna mgła za oknem mnie zachęciła ;-) i choć było bardzo wilgotno, lekko mżyło, to i tak warto było pospacerować niemal pustymi ścieżkami poznańskiego Parku Cytadela. Nie miałam tym razem aparatu, właściwie to świadomie go nie zabrałam. Czasem warto zwyczajnie się nacieszyć jesiennymi widokami, zapachami opadłych liści i ściółki oraz śpiewem rannych ptaków, niż obmyślać kolejne ujęcie ;-) Naprawdę polecam...

Wracając do tematu głównego tego postu, czyli do rozdania numer 110. Do jednej osoby - nick już widać na fotce u góry - poleci przesyłka z książkami: nowość z Czwartej Strony - powieść Córka rewolucji, dwie przyrodnicze kolorowanki i książka niespodzianka - również powieść. A tą osobą jest...

- - - Wyplatanki

Jak zawsze serdecznie gratuluję zwycięzcy! :-)
Dołączam obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

A za miesiąc, w listopadzie, tradycyjne „sierotki” ;-) Dokładnie rok temu dwie osoby nie odebrały swoich książeczek :-/ Ciekawe, że z tego samego konkursu... hmmm... Oczywiście, żeby „sierotkom” nie było smutno, dostaną książkowe towarzystwo ;-) ale co to będzie, niech jeszcze przez miesiąc pozostanie tajemnicą. Postaram się, żeby było warto czekać na konkurs numer 111! :-) Zapraszam już dziś!

11 komentarzy:

kasiaparkview pisze...

Gratuluję Wyplatankom!
U mnie cały dzień pada i ciężko wyjść z domu, więc zazdroszczę jesiennego spaceru.

Moje zaczytanie pisze...

Gratuluję Wyplatankom......
I u mnie dzień mało przyjemny, ale liczę na zmianę.

Alannada pisze...

Gratuluję

Czarne Espresso pisze...

Serdeczne gratulacje :)

Wyplatanki pisze...

Ale się cieszę! Już piszę maila :)
Miłego wieczoru!

cornelka2 pisze...

Gratulacje

Ula K. pisze...

Gratulacje :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej !
Obiecuję,że gdy do mnie uśmiechnie się szczęście w losowaniu, to książki odbiorę ;-)
pozdrawiam

Pasje Violi pisze...

Gratki :)

Elunia pisze...

Gratulacje dla wylosowanej :)

violka pisze...

Gratulacje :)