niedziela, 20 listopada 2016

820. Konkurs nr 111 - sierotki


Listopad to jak co roku miesiąc konkursowych „sierotek”. Tym razem są aż dwie, i co ciekawe – obie takie same, bo z tego samego konkursu. Żeby nie było im smutno, dokładam do pakiecików to, co na drugim obrazku:

- - - Komnata czasu – książeczka do kolorowania, część 2 Ogrodu czasu z fotki nr 1. Tym razem słodka wróżka z antycznego zegara z kukułką odwiedza zaczarowany świat małej ciekawskiej dziewczynki...
- - - Trzech panów w łódce – przezabawna lektura, żeby rozjaśnić ponurą w tym roku jesienną aurę.

Sponsorem książkowych nagród jestem ja :-) a kto chętny przygarnąć taki całkiem spory pakiecik, zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Czas tradycyjnie do najbliższej piątkowej północy, rozwiązanie konkursu w sobotę 26 listopada br. Powodzenia!

36 komentarzy:

Doriss pisze...

Bardzo chętnie wypróbuję swoje szczęście. Takie ciekawe nagrody.
Pozdrawiam serdecznie.
D.

Paulina Olczak pisze...

Zgłaszam się do konkursu, bardzo chętnie przygarnę te piękne książki :D

Promyk pisze...

Dla samej Flawii zapisuję się z rozkoszą.:)

incognito pisze...

Zasilam kolejkę :D

A. Bo pisze...

Bardzo chętnie przygarnęłabym taką sierotkę.

Sardegna pisze...

Bardzo jestem chętna! Sierotki książkowe przyjmuję zawsze i wszędzie :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Beata Wieczorek pisze...

Chętnie się zaopiekuję :)

Mariola pisze...

Zgłaszam się

Anek73 pisze...

Chętnie przygarnę :) Pozdrawiam z Kłodzka!

Ula K. pisze...

Zgłaszam się i ja :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam.

Moje zaczytanie pisze...

Zbliża się Mikołaj....prezenty mile widziane więc zgłaszam się z ochotą..."Trzej panowie...." mnie kręcą.....

Pozdrawiam jesiennie.....

Pasje Violi pisze...

zgłaszam sie do zabawy :)

Alojka pisze...

zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam ciepło

damar5 pisze...

No i mnie nie moze zabraknac :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

Z chęcią przystępuję do zabawy.

Seso pisze...

I ja i ja, nie do wiary, że ktoś nie chciał Flawii.

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

misiaq pisze...

Tradycyjnie się ustawiam w kolejce!

vivinca

graża pisze...

Ja też ,ja też...może bedę miała szczęście...

violka pisze...

Obecna! I bardzo chętna na zaopiekowanie się taką Sierotką :)
Pozdrawiam.

Avrea pisze...

sierotki-stokrotki chetnie przygarnę

ma ra pisze...

Zgłaszam się ;)

Weronika pisze...

Zgłaszam się do zabawy.

Elunia pisze...

Zgłaszam się do zabawy :)

ewarub pisze...

Aaaaa! Trzech panów w łódce! Właśnie czeka na mnie w bibliotece. Wczoraj zrobiłam zdjęcie, które mi się skojarzyło z tym tytułem i nabrałam ochoty na ponowną lekturę.

Gdybyś chciała zerknąć, to zapraszam:
https://drive.google.com/file/d/0BxhZzgx9OK7-aUFaMGF0RVJUY28/view?usp=sharing

izusr pisze...

Ooooch, wiem, że to nieładnie, bo niedawno przecież wygrałam i w ogóle... ale to tak kusi, tak kusi, że nie mogę odpuścić. Zgłaszam się, może i tym razem szczęście mi dopisze :)

Cytrulina pisze...

Ja również chętnie przygarnę takie cudowne sierotki! Ze mną i moją rodzinką już nie byłyby samotne! :) Pozdrawiam!

Katarzyna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Izabela pisze...

Flawię uwielbiam!! A reszty nigdy w rękach nie miałam, więc chętnie przygarnę:))

Czarne Espresso pisze...

Poczytałabym chętnie :) Zgłaszam się :D

Chaga pisze...

Takie chłody, u mnie sierotce będzie cieplutko :)

Marietta pisze...

Pakiecik cudny na jesienne smuteczki, zgłaszam się ochoczo :)

kasiaparkview pisze...

Uff...zdążyłam ;).Zgłaszam się.

Sylwia Jamrozik pisze...

Dopisuje się po taki cudowny zestaw ;)