sobota, 3 grudnia 2016

822. Konkurs nr 112 - Mikołajki!


Obiecane Mikołajki czas zacząć! ;-) Konkurs nr 112 będzie trwał bardzo krótko, jak na dotychczasowe tradycyjne blogowe moje rozdania, tylko do... Mikołajek ;-) czyli wtorku 6 grudnia do godziny 12.00 w południe. Kto chętny, zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. A na co się piszecie? Otóż... ;-) Do zgarnięcia jest pakiecik książkowy + niespodzianki, których na powyższej fotce nie ma:

- - - Scholastique Mukasonga Maria Panna Nilu - powieść francuskiej pisarki urodzonej w Rwandzie. Powieść otrzymała nagrodę Renaudot, jedną z najważniejszych francuskich nagród literackich, i nagrodę Ahmadou-Kourouma, przyznawaną w Genewie pisarzom z Czarnej Afryki. Rzecz dzieje się w Rwandzie w latach 70. XX wieku.
- - - Robert Jurga Owady + Motyle - dwie autorskie kolorowanki artystyczno-edukacyjne. Ciekawie opisane, cudnie narysowane.

Zapraszam! :-)

36 komentarzy:

Elunia pisze...

Z nadzieją na prezencik od Mikołaja ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam serdecznie :)

Katarzyna Iwańczak pisze...

Jestem bardzo chętna (na książkę):)

barbaratoja pisze...

Już w dzieciństwie Rodzice przyzwyczaili mnie, że najlepszym prezentem mikołajkowym jest książka.
Zapisuję się wśród chętnych na prezent.

incognito pisze...

Ustawiam się w kolejce i zaznaczam,że byłam grzeczna :D

Moje zaczytanie pisze...

Ja swojego "MIkołaja" odebrałam więc tym razem życzę powodzenia innym....

Ula K. pisze...

Byłam bardzo grzeczna... hehehe... może Mikołaj do mnie przyjdzie :)
Stoję grzecznie w kolejce :)

violka pisze...

Ależ by to był miły prezent :)

Olga Majerska pisze...

Nie wierzę w Mikołaja, ale w mikołajkowe prezenty jak najbardziej. Zgłaszam się i cichutko liczę na to, że szczęście mi dopisze:)

Pasje Violi pisze...

A ja wierzę w Mikołaja, cały rok byłam grzeczna to może uśmiechnie się do mnie szczęście. Zapisuje się do zabawy :)

ovillo pisze...

Byłam grzeczna, zapraszam Mikołaja z wizytą :)

ewarub pisze...

Co prawda najpiękniejszy prezent mikołajkowy dostałam 30 lat temu - 6 grudnia urodziłam Córeczkę. Ale prezentów nigdy dość ;-)

Bogda pisze...

oj,szczęściarz, w którego ręce trafi ten książkowy prezent będzie tylko jeden, ale cóż - ustawiam się grzecznie w kolejce, bo a nuż....pozdrowienia ciepłe Bogda
bogda2901@gmail.com

Ewita Jot pisze...

Co prawda już dostałam od Synka książeczki na Mikołaja... ale dobrego nigdy za dużo:) Staję grzecznie i czekam, może w końcu i do mnie los się uśmiechnie:)
Pozdrawiam serdecznie

mlenka pisze...

szczerze nie znam twórczości Scholastique Mukasonga ale może dzięki Mikołajowi ją poznam :) grzecznie ustawiam się w kolejce

Anek73 pisze...

Byłam bardzo grzeczna w tym roku, może więc prezent trafi do mnie? :)

weronka pisze...

Zapisuję się :)

Aurelia pisze...

Moje pierwsze książkowe wspomnienie z dzieciństwa...
"Bankructwo małego Dżeka", książka która towarzyszyła mi przez lata.
Do dzisiaj książki pozostały moim Mikołajowym marzeniem.:)
Cóż, nadal wierzę w Mikołaja. :)
Serdecznie pozdrawiam.:)

Mariola pisze...

Zgłaszam się, może Mikołaj się do mnie uśmiechnie

A. Bo pisze...

Może Mikołaj uzna, że byłam grzeczna i uda mi się tak miłą niespodziankę wygrać :)pozdrawiam serdecznie!

Ma.Bella pisze...

jestem chętna, grzeczna byłam w tym roku

Alojka pisze...

zgłąszam się jako wielka miłosniczka motyli :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Cytrulina pisze...

Ja również zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie!

Grzegorz Szewczuk pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

damar5 pisze...

Oczywiscie,ze bylam grzeczna i czekam cierpliwie :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

Chetnie przygarne taki prezent od Mikolaja:)

Maciej Janowicz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
cecyliarodzinaidom pisze...

Chętnie zobaczę tę książkę w swojej biblioteczce. Zgłaszam się.Pozdrawiam.

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się, od dawna marzy mi się przeczytanie tej książki. Mikołaju gorąco proszę!

kasiaparkview pisze...

Na takie prezenty zawsze jestem chętna;).Pozdrawiam!

Leacathy pisze...

Też się zgłaszam :) Nęci mnie ten pakiecik, oj, nęci.

ivon777 pisze...

Ja też byłam kiedyś grzeczna 😊 Zgłaszam się do spotkania z Mikołajem. BARDZO SERDECZNIE POZDRAWIAM ŚNIEŻYNKĘ ☺

Katarzyna pisze...

Sprawa beznadziejna, bo Mikołaj zapomniał o mnie chyba z tuzin zim temu:P
Ale kto nie próbuje... ;)

dorota wysocka pisze...

Mikołaju, zgłaszam się

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

ustawiam się w tej długiej kolejce :)

Chaga pisze...

To ja też oczywiście się stawiam :)