sobota, 31 grudnia 2016

829. Rozdanie nr 113 - jubileuszowe


Ostatni dzień roku 2016, mroźna choć słoneczna radosna sobota... Zrobiłam sobie już spacer, żeby „naładować baterie” i odstresować się po intensywnym ostatnim tygodniu w pracy. Teraz przy pachnącej gorącej kawce z czekoladą czytam wasze życzenia, za które bardzo, bardzo serdecznie dziękuję! :-D - i aż was podziwiam za waszą wierność mojemu blogowi, za którą też pragnę podziękować! - i sama wypisuję mailowe „karteczki noworoczne”. Lubię taką niespieszność, rozprężenie, brak mi tej dłuższej chwili spokoju i zastanowienia na co dzień. Zwykle aż mi się ręce trzęsą z podenerwowania i tempa dnia powszedniego... Dziwne jest to życie...

Na obrazku już widać, do kogo polecą pakieciki książek. Kartony będą dość spore ;-D bo chcę jak zawsze zrobić niespodziankę obdarowywanym. Mam nadzieję, że wszystko się spodoba. Dla formalności już tylko podaję nicki zwycięzców:

- - - Katarzyna
- - - Avrea

Gratuluję! :-)
Dołączam jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.


= = = = =
„Uskrzydlony” kubek ze zdjęcia jest spontanicznym prezentem od mojej dobrej szkolnej koleżanki A., której raz jeszcze bardzo dziękuję za duchowe wsparcie i serdeczność! :-)

12 komentarzy:

Elunia pisze...

Serdeczne gratulacje dla wygranych :)
Szczęśliwego Nowego Roku :))

damar5 pisze...

To szczesciary,gratuluje :)
A Tobie duzo zdrowka w Nowym Roku zycze Dana

sabinka.t1 pisze...

Piękny i niespotykany kubek.
Szczęśliwego Nowego Roku 😊😊😊😊

sabinka.t1 pisze...

Piękny i niespotykany kubek.
Szczęśliwego Nowego Roku 😊😊😊😊

ewarub pisze...

Zdrowia i spokoju w Nowym Roku 2017!

czarno_biała em pisze...

Gratulacje :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym, cudnie kończą stary rok!
Roku wspaniałego i pełnego niespodzianek życzę.
Masz cudowny kubek .

Cytrulina pisze...

Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

violka pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym dziewczynom :)

Avrea pisze...

Kubas piękny i szczęście mi przyniósł :DDDD

Dziękuję pięknie :*

Cudnie dla mnie się rok skończył :D

Gratuluję Katarzynie :)

pozdrawiam

Wszystkiego Dobrego

Moje zaczytanie pisze...

I ja gratuluję.

Beata Kandzia pisze...

Ten kubeczek jest cudny, skradł moje serce :) Dopiero niedawno przypadkowo trafiłam na tę stronę, spodobało mi się i zostaję :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!