niedziela, 15 stycznia 2017

830. Gdy pada śnieg


Kayah jest w trasie koncertowej ze swoją najnowszą płytą „Gdy pada śnieg”. W czwartek zawitała do Poznania, gdzie w klubie Scena na Piętrze zaprosiła swoich fanów do wspólnego kolędowania. Ile emocji, aż trudno opisać. Kayah ma cudowny, mocny, dźwięczny głos, niezwykły urok osobisty i niesamowitą wręcz umiejętność zjednywania sobie słuchaczy. I mimo że to najprawdziwsza gwiazda naszej rodzimej sceny muzycznej, jest skromna, bardzo „ciepła” i autentyczna. Cudowna po prostu! :-) Pięknie dziękowała swoim muzykom za najnowszą płytę, dziękowała też nam, słuchaczom, którzy ją kochają i wspierają. Scena na Piętrze nie jest duża, miejsc jest dla tak mniej więcej 250 osób, ale to doskonale dla nas, słuchaczy, bo czuło się intymną atmosferę. Bardzo podobają mi się aranżacje tradycyjnych kolęd i pastorałek, które zaproponowała Kayah. Strona wizualna też przyciągała wzrok. Cóż, to był cudowny wieczór :-) dlatego, kto może, niech pędzi na koncert Kayah, bo naprawdę warto! A dziś za oknem pada sobie śnieg... ;-D
KLIK!



- - - - -
Na koncert zabrali mnie Siostra z Mężem,
którym bardzo bardzo dziękuję!
:-)

9 komentarzy:

Moje zaczytanie pisze...

I u mnie pada.....a piosenka sympatyczna, nastrojowa.
Pozdrawiam zimowo.

Pasje Violi pisze...

U mnie śnieg już prawie stopniał ale Kaji w śnieżnej odsłonie bym chętnie na żywo posłuchała. Pozdrawiam :)

Czarne Espresso pisze...

Cieszę się, że koncert tak Ci się spodobał :)

Ula K. pisze...

U mnie zasypane, zaśnieżone...

Agnieszka Es pisze...

Również miałam okazję słuchać śpiewu tej artystki na żywo. Kayah ma mocny głos i ciekawą barwę.
Pozdrawiam ciepło!

Avrea pisze...

ja bardzo lubię Kayah :)

niebieskości pisze...

Nie słyszałam na żywo...na ten mój wschód rzadko kto oprócz emerytowanych artystów przyjeżdża, a i ja tylko czasami wyruszam...Ale namiastkę mamy w internecie. Oczywiście to jest tylko namiastka...

Alojka pisze...

takie mini koncerty to naprawde coś niesamowitego
pozdrawiam

violka pisze...

Uczta dla uszu :)