poniedziałek, 23 stycznia 2017

831. Konkurs nr 114


Dziś szybciutko i konkretnie! ;-) Rozpoczynam kolejny konkurs książkowy, pierwszy w tym roku. Moja propozycja to:

- - - coś do czytania: Stephen King Koniec warty
- - - coś do posłuchania: The Original Smooth Jazz Album
- - - coś do tworzenia: akrylowy stempelek z motywem motylka + poduszeczka tuszu

Jeśli podoba się wam pakiecik ze zdjęcia, zapraszam do zabawy - od teraz można się wpisywać w komentarze pod tym postem. Czas: do piątkowej północy. Rozwiązanie tradycyjnie w sobotę. Powodzenia! :-)

47 komentarzy:

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się również :)

damar5 pisze...

Oczywiscie ,ze sie podoba :) Zapisuje sie.
Poz.Dana

Paulina Gotfryd pisze...

Bardzo, bardzo się podoba!!! ��

Katarzyna Iwańczak pisze...

Zgłaszam się:)

Elunia pisze...

Bardzo się podoba więc zgłaszam się :)
Pozdrawiam serdecznie :))

Mariola pisze...

zgłaszam się

Agnieszka Es pisze...

Oczywiście zgłaszam się :)
Pozdrawiam ciepło

jagnieszka pisze...

ja chcę ,ja chcę :)

barbaratoja pisze...

Ja też się jak zawsze, dopiszę do listy chętnych !

Moje zaczytanie pisze...

Nie znam Kinga więc może i ja się zgłoszę.....

Czarna dama pisze...

O Steven King... i do tego stempelki, szał. Zapisuję się jak mogę :)

Alojka pisze...

zgłąszam się tradycyjnie z miłą chęcią :)

Anek73 pisze...

Ojej, ojej! Wszystko jakby dla mnie! Z radością przygarnę :)

Przy okazji pochwalę się nowym blogiem, a co! http://przystanek-klodzko.pl/

Czarne Espresso pisze...

Jak King to się zgłaszam :)*--

Ula K. pisze...

Zgaszam się :)

Cytrulina pisze...

Ja również się zgłaszam! Przygotowałaś zestaw idealny! Pozdrawiam

Leacathy pisze...

Zgłaszam się :)

A. Bo pisze...

Pakiecik wyjątkowo smakowity! Staję i ja w kolejce.

Promyk pisze...

Wspaniały pakiet! Zapisuję się!:)

mlenka pisze...

King i jazz <3 mieszanka na długie jeszcze zimowe wieczorki, staję w kolejce

Caitri pisze...

Zgłaszam się.

cornelka2 pisze...

Chętnie przeczytam.

Haftowany zakątek pisze...

Zgłaszam się :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! ;)

bestyjeczka pisze...

Prawdziwa gratka, jestem chętna!

Avrea pisze...

bardzo podoba ;)

i wyjde na łapczywą ,ale zapisuję sie książek i przyjemniści nigdy dość ;p

pozdarwiam ciepło

graża pisze...

piękny zestaw-zgłaszam się również
z pozdrowieniem

Pasje Violi pisze...

to ja równieź nieśmiało staję w kolejce, och same wspaniałe nagrody, ale bym stemplowała moje karteczki ;) pozdrowionka :)

Beata Wieczorek pisze...

Zgłaszam się, bo do Kinga niesamowicie mnie ciągnie (mimo, że przez kilka kolejnych nocy po przeczytaniu każdej jego książki mam poważne problemy z zaśnięciem ;)
Pozdrawiam serdecznie!

summer21 pisze...

Ja też się zgłaszam: )

summer21 pisze...

Ja też się zgłaszam: )

weronka pisze...

I ja :)

Insane Sanity pisze...

Oj, dla takiego zestawu grzechem byłoby się nie zgłosić!! :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Piękny zestaw. Zgłaszam się.

ewarub pisze...

Staję do walki ;-)

raeszka pisze...

I ja z chęcią się przyłączę do zabawy :).

Gwinoic pisze...

Ustawiam się :)

Katarzyna K. pisze...

Po wieloletniej przerwie zgłaszam się :)

mrumru pisze...

ooo zdążyłam :D wpisuję sie :)

kasiaparkview pisze...

Podoba się pakiecik i to bardzo... Zgłaszam się ☺

kasiaparkview pisze...

Podoba się pakiecik i to bardzo... Zgłaszam się ☺

Beata Kandzia pisze...

Pakiecik bardzo fajny, jasne, że mi się podoba, na pewno sprawiłby mi radość, więc zgłaszam się!

dorota wysocka pisze...

zgłaszam się

Zaczytana56 MamaDela pisze...

Pakiet milutki, bardzo chętnie zgłaszam się!

Peter49 Ceniacyksiazki pisze...

Zgłaszam się :)

Coral- inn pisze...

zgłaszam się :)