sobota, 28 stycznia 2017

832. Rozdanie nr 114


Całą niemal sobotę spędziłam na poznańskiej Cytadeli - pięknym miejscu, gdzie poznaniacy odpoczywają, relaksują się, wyprowadzają pieski czy też uprawiają sporty. Mrozik szczypał w nos, słoneczko oślepiało oczęta, ale warto było - potrzebowałam takiego spaceru po kilku dniach pod pierzyną z temperaturą 38 stopni :-/ Taaak, właśnie w ten sposób zwykle spędzam urlop - chorując! ;-)

A teraz konkrety! Jak widać na załączonym obrazku, książkowy pakiecik z konkursu nr 114 trafi w ręce...

- - - Anek73

Gratuluję! :-)
Dołączam jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

11 komentarzy:

Moje zaczytanie pisze...

Gratuluje @anek....

Anek73 pisze...

Jaki cudowny dzień! Spędzamy go z przywiezionym wczoraj ze schroniska pieskiem! A do tego jeszcze wygrana! Cudownie! Cudownie dziękuję! <3

http://przystanek-klodzko.pl/

Ula K. pisze...

Gratulacje dla Ani :)

barbaratoja pisze...

Aniu gratuluję nowego pieska i nowych książek doczytania.

Mariola pisze...

Aniu gratuluję

Elunia pisze...

Gratulacje dla Ani :)

Sandi Cullen pisze...

Gratuluję :)

Haftowany zakątek pisze...

Gratulacje :)

Avrea pisze...

Gratuluję

damar5 pisze...

Gratulacje!:)

cornelka2 pisze...

Gratuluje