niedziela, 19 lutego 2017

834. Kocie ;-) rozdanie nr 115


W piątek moje śliczne sierściuchowe podwórkowce dostały dodatkową świąteczną miseczkę, do której nasypałam lepszych [znaczy się też i znacznie droższych ;-) ] kąsków – chciałam im zrobić niespodziankową przyjemność – i… tylko jeden z całej dziewiątki uznał, że są OK, ładnie pachną i może je zjeść, a nawet się oblizać. Reszta kociaków powąchała i jednak podeszła do stałej miseczki ;-) I to tyle, jeśli mowa o prezentach dla kociaków ;-) Ale i tak je uwielbiam!

Jak widać na załączonym obrazku, rozdanie książeczek z kociakami w kapelutkach już za nami. Dla formalności podam jeszcze, do kogo polecą paczuszki:

- - - Sandi Cullen
- - - Ania
- - - Grzegorz Szewczuk

Serdecznie zwycięzcom gratuluję! Miau! ;-D
Dołączam jeszcze jak zawsze obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

A w poniedziałek zapraszam na kolejny konkurs ;-) A tak! Dlaczego nie? Mam dla was jeszcze co nieco książkowego! ;-D

9 komentarzy:

Ann Goldwin pisze...

Gratulacje dla zwycięzców, dziękuję za zabawę. :)

Moje zaczytanie pisze...

Dziękuję za zabawę i gratulacje przekazuję dla szczęśliwców.

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym !

Elunia pisze...

Gratulacje dla wylosowanych i dziękuję za zabawę :)

Ula K. pisze...

Gratulacje! Dziękuję za zabawę :)

Ania pisze...

Jestem szczęściarą - wygrałam. Gratuluję pozostałym.
Dziękuję za zabawę.
Pozdrawiam.

Sandi Cullen pisze...

Dziękuję bardzo :)

damar5 pisze...

Gratulacje :)

Ale nas rozpieszczasz ,będę jutro obowiązkowo :)
Poz.Dana

violka pisze...

Gratuluję wylosowanym Szczęśliwcom a Tobie dziękuję za zabawę :)
Kociaki jeszcze się przekonają do nowości!
Pozdrawiam :)