poniedziałek, 20 lutego 2017

835. Konkurs nr 116 - kryminalny luty


Unni Lindell, norweska pisarka, debiutowała w 1986 roku powieścią dla młodzieży. Opublikowała ponad 20 książek dla młodego czytelnika i kilka tomów humorystycznych opowiastek, jednak najbardziej znana jest ze swoich powieści kryminalnych. Na rozdanie w cyklicznym, comiesięcznym konkursie, już z numerem 116!, mam dla was trzy egzemplarze „Człowieka mroku” tejże autorki. Jest to kryminał z komisarzem Cato Isaksenem w roli głównej. Intryga zawiła, trzymająca w napięciu. Kto chętny, zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Do każdej przesyłki dołączę jak zawsze „niespodziankowe” książki do poczytania i kolorowania ;-) Zapraszam!

= = = = =
PS konkurs trwa do najbliższej piątkowej północy, rozdanie w sobotę - tradycyjnie ;-)

44 komentarze:

graża pisze...

To ja jestem bardzo zainteresowana.

Promyk pisze...

Zgłaszam się również! Pozdrawiam.:)

Ewita Jot pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia... chociaż ostatnio mnie wiecznie omija:) Książeczki zawsze chetnie przygarnę:) Pozdrawiam serdecznie

Mariola pisze...

nie znam autorki. Chętnie przygarnę by poznać

Cytrulina pisze...

Ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce do tej książki! Pozdrawiam!

weronka pisze...

Zapisuję się jak zawsze. Pozdrawiam :)

damar5 pisze...

No i jestem,lubie kryminaly :)Zapisuje sie :)
Poz.Dana

Joanna pisze...

Dawno nie brałam udziału, dołączam tym razem

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się!

ewarub pisze...

Dołączam do zabawy :-)

cornelka2 pisze...

I ja również dołączam do zabawy :)

Beata Kandzia pisze...

Zgłaszam się, że jestem chętna :) Pozdrawiam!

Elunia pisze...

Bardzo lubię kryminały, a autorki nie znam więc z chęcią zapisuję się.
Pozdrawiam serdecznie :)

ovillo pisze...

Tej pani jeszcze nie znam, więc poproszę.

Wyplatanki pisze...

Jeśli kryminał - to jestem na TAK :) Zgłaszam się z ochotą!

Aurelia pisze...

Zapiszę się również ja , do zabawy.:)

Katarzyna Iwańczak pisze...

Zgłaszam się:)

Ula K. pisze...

Zgłaszam się :)

incognito pisze...

... dawno nie czytałam kryminałów, może pora to nadrobić :)

Beata T pisze...

Kryminał z miłą chęcią, zgłaszam się do zabawy :)
pozdrawiam

Caitri pisze...

Zgłaszam się!

Pasje Violi pisze...

uwielbiam kryminały, więc się zgłaszam ;)

barbaratoja pisze...

Ja jak zawsze będę czekać na losowanie.

violka pisze...

Jestem i ja :)

Ania pisze...

Ustawiam się w kolejce. Może znowu mi się poszczęści.
Pozdrawiam.
antoninadz@wp.pl

ABily pisze...

Chętna:)

mlenka pisze...

uwielbiam kryminały, uwielbiam tą serię :) staję w kolejce może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

Katarzyna K. pisze...

Zgłaszam się.

Chaga pisze...

Ja też się zapisuje :)

Anek73 pisze...

Z ogromną chęcią :)

http://przystanek-klodzko.pl/

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Magdalena Struzik pisze...

Nie znam... ale chętnie poznam ;-) pozdrawiam wiosennie :-)

cecyliarodzinaidom pisze...

spróbuję szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

Weronika pisze...

Zgłaszam się.

Czarne Espresso pisze...

Zgłaszam się :)
Pozdrówka!

mrumru pisze...

znów spróbuje ;)

kasiaparkview pisze...

Zapisuję się i ja!

kalioppe pisze...

Jako miłośniczka kryminałów, muszę ustawić się w kolejce :)

bestyjeczka pisze...

Skandynawski kryminał? Super! Tej autorki jeszcze nie znam. Jestem chętna i liczę na szczęście.

summer21 pisze...

Chętnie się zapiszę:)

Karolina G. pisze...

I ja chętnie się zgłaszam do konkursu :).

AsiaB pisze...

To ja też się zgłaszam:)

Anna K pisze...

Zgłaszam się i ustawiam w kolejce :D

dorota wysocka pisze...

zgłaszam się po jeden z tych trzech egzemplarzy i raz, dwa, trzy, wygrywasz...