niedziela, 26 marca 2017

838. Konkurs nr 117


Od początku roku mam nieco problemów z dostępem do Internetu. Cóż, takie życie, nic na to nie poradzę. Poza tym coraz częściej zdarza mi się zwyczajnie zapominać :-/ a to chyba już starość, albo niedospanie, albo stres, albo przegrzanie umysłu, albo skleroza, albo... Cóż, takie życie... ;-) Dlatego też konkurs książkowy nr 117 rozpoczynam z małym poślizgiem. Przepraszam!

Na zdjęciu u góry widać okładkę kryminału szwedzkiego autora Åke Edwardsona. Bohatera jego serii powieści, komisarza Erika Wintera, poznałam trochę „od innej strony” ;-) – czyli najpierw poprzez filmy: serię ośmiu dość bezkompromisowych, brutalnych opowieści obyczajowo-kryminalnych. Spodobał mi się, i bohater, i aktor, który się w niego wcielił. Polecam, warto obejrzeć. Polecam też i książki – kilka zostało przetłumaczonych i dzięki fali zainteresowania skandynawską literaturą, są dostępne chyba w każdej bibliotece. Ja mam dla was na rozdanie trzy egzemplarze Wołania z oddali, a ponieważ rozwiązanie konkursu przypadnie w przyszłą sobotę, w prima aprilis – do każdej przesyłki dodam zbiór dowcipów do poczytania. ;-) Kto chętny, niech się wpisuje w komentarze pod tym postem. Czas: do najbliższej piątkowej północy. Rozwiązanie: 1 kwietnia późnym popołudniem. Zapraszam!

28 komentarzy:

Elunia pisze...

Uwielbiam kryminały, a skandynawskich nie znam więc z przyjemnością rozpoczynam kolejkę chętnych.
Pozdrawiam serdecznie :)

Mariola pisze...

Bardzo lubię kryminały. Ustawiam się w kolejce

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Promyk pisze...

Uwielbiam skandynawskie kryminały, a Winter to mój ulubiony policjant. Ustawiam się więc grzecznie w kolejce. :)

Anek73 pisze...

Z ogromną chęcią :) Pozdrawiam wiosennie!

http://przystanek-klodzko.pl/

Ula K. pisze...

Lubię kryminały, więc ustawiam się w kolejce :)

mlenka pisze...

chętnie przeczytam, ustawiam się w kolejce :)

damar5 pisze...

Ja też chętnie przeczytam :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

Zgłaszam się :)

Ania pisze...

Staję w kolejce. Chętnie przeczytam i podam dalej.
Pozdrawiam serdecznie.

antoninadz@wp.pl

weronka pisze...

Próbuję ponownie :) Pozdrawiam.

marlen pisze...

Zgłaszam się, bo tego autora jeszcze nic nie czytałam :)

barbaratoja pisze...

Jak zawsze dopisuję się do listy chętnych!
pozdrawiam Basia

Cytrulina pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością! Pozdrawiam!

niebieskości pisze...

Kryminały czasami lubię poczytać :) a dowcipy powinnam :)więc próbuję i zapisuję się.
Pozdrawiam

Moje zaczytanie pisze...

Czytałam już jego jedną książkę więc chętnie przeczytałabym kolejną.
A zatem zgłaszam się.

mrumru pisze...

ooo ja ostatnio pochłaniam kryminały wiec bardzo by mnie to ucieszyło :) oczywiście chętna :)

graża pisze...

Zgłaszam się też do kolejki.
pozdrawiam

Haftowany zakątek pisze...

Uwielbiam kryminały, a na ten od dawna mam chrapkę, także ustawiam się w kolejce :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się!

misiaq pisze...

Oj, ja bardzo, bardzo!!

vivinca

Pasje Violi pisze...

Oj to i ja chętna na przygarnięcie książki :)

ewarub pisze...

Poproszę kryminał dla Męża!. Pierwszego kwietnia mamy 35 rocznicę ślubu :-)

Bogda pisze...

jeśli można- ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia...czytam nałogowo, a od niedawna /nareszcie!/ zdecydowałam się na okulary i teraz zastanawiam się, jak dawałam radę bez nich?! pozdrowienia serdeczne Bogda
bogda2901@gmail.com

KarolinaCh pisze...

Chętnie przeczytam :)
Życzę zdrowia i więcej czasu na sen :)

Beata Kandzia pisze...

Zgłaszam się, że jestem chętna na taki miły zestawik :)
Książkę z przyjemnością przeczytam, a z dowcipów na pewno będzie ubaw dla całej rodzinki ;)
Pozdrawiam!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się.

Izabela pisze...

zapisuję się do kolejki:)