niedziela, 20 sierpnia 2017

850. Konkurs nr 122

Słodkie wakacyjne lenistwo dla niektórych powoli się kończy, rodzice już biegają za podręcznikami, a sklepy kuszą pięknymi „limitowanymi” wersjami artykułów papierniczych, a ja tymczasem... właśnie planuję swój wyjazd ;-D Na początku września znikam na chwilę. Fotorelację zdam po powrocie. Zanim jednak wybędę, czas rozpocząć sierpniową edycję konkursu książkowego. Moja propozycja to mieszany pakiecik zajmujących książek, kolorowanka i pudełko pięknych kredek – wszystko co na fotce trafi w ręce jednego szczęśliwca konkursu numer 122. A w pakiecie znajdą się:

- - - Wilk zwany Romeo - Nicka Jansa. „Prawdziwa i poruszająca historia wyjątkowego wilka, który spędził siedem lat w pobliżu psów i ludzi na Alasce. Kiedy się pojawił, mieszkańcy Juneau zachowali ostrożność. Byli też zafascynowani. Nie samym wilkiem – na Alasce mieszka ich sporo. Ale tym, że ten czarny dziki wilk zaczął się przyłączać do narciarzy, bawić się z ich psami albo po prostu w ciche popołudnia wylegiwać na słońcu na środku zamarzniętego jeziora”.
- - - Strażniczka kłamstwa - T.A. Cotterella – kryminał
- - - Zaczarowany las - Johanny Basford – kolorowanka, niezwykle szczegółowa, którą chyba należy nazwać „pierwszą”, „prekursorką”, „śnieżną kulą nowej mody” ;-) czyli tą, która wyzwoliła w dorosłych chęć chwycenia za kredki
- - - paczuszka kredek firmy Herlitz

Mam nadzieję, że wam się spodoba mój wybór. Kto chętny, niech się wpisuje w komentarze pod tym postem. Czas: do piątkowej północy. W sobotę podam, do kogo poleci paczka :-) Zapraszam!

36 komentarzy:

Ewita Jot pisze...

Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie:) Z miłą chęcią udostępnię książeczkom miejsce na półeczce:)
Pozdrawiam serdecznie

Moje zaczytanie pisze...

Książki kuszą, kredki i kolorowanka też więc biorę udział w zabawie...

Załączam moc serdeczności....

cecyliarodzinaidom pisze...

Zapisuję się. Może szczęście się do mnie uśmiechnie? Pozdrawiam.

ewarub pisze...

Zajrzałam w porę :-) Też się bawię!

Doriss pisze...

Ciekawi mnie Twój wyjazd, a czekając na fotorelację zapiszę się do konkursu.
Pozdrawiam
D.

Wyplatanki pisze...

Zapiszę się z wielką chęcią. Udanego wyjazdu i odpoczynku :)

jagnieszka pisze...

jakże pragnę zdobyć te cuda :) pozdrawiam, może kiedyś się uda :)

Leacathy pisze...

I ja znowu chętnie wezmę udział w konkursie, tym bardziej, że Wilka mam w swoich planach czytelniczych.
Udanego wyjazdu, pozdrawiam serdecznie.

Ania pisze...

Ustawiam się w kolejce. Życzę udanego wyjazdu. Czekam na fotorelację.
Pozdrawiam.

barbaratoja pisze...

Urlop to fajna rzecz, baw się dobrze.
Na pakiecik mam chrapkę ;-)

Cytrulina pisze...

Zapisuję się do Twojej zabawy! Kusisz świetnymi książkami i super kolorowanką! Pozdrawiam!

A. Bo pisze...

Staję w kolejce! Udanego wyjazdu ;)

A. Bo pisze...

Staję w kolejce! Udanego wyjazdu ;)

graża pisze...

To ja też do kolejki ,czytanie wciąga...
pozdrawiam serdecznie

Anek73 pisze...

Koniecznie muszę się ustawić w kolejce! Miłego urlopu - ja swój właśnie kończę :)

http://przystanek-klodzko.pl/

Ann Goldwin pisze...

Udanego urlopu życzę :) Ja się nie zgłaszam tym razem do zabawy, ale polecam kolorowankę - bardzo fajna, ładne wzory ;)

Beata Wieczorek pisze...

Obok możliwości przygarnięcia kryminału nie mogę przejść obojętnie, zgłaszam się więc do zabawy :)

Chaga pisze...

Nie da się nie skusić, super pakiet :)

Zacisze Lenki pisze...

Udanego urlopu, dobrej pogody. Grzecznie ustawiam się w kolejce - biorę udział w zabawie.

violka pisze...

Udanego wypoczynku Ci życzę :)
A do kolejki się grzecznie ustawiam.

Avrea pisze...

udanego urlopu , ja czekam z utęskinieniem na swój ;)
chetnie przygarnę zestawik :D

KarolinaCh pisze...

Również się zgłaszam :)
Przesyłam też serdeczne życzenia z okazji niedawnego (mrugającego) Dnia Latarni Morskich :D

cornelka2 pisze...

Zglaszam sie i milego urlopu zycze

damar5 pisze...

To ja również się zabawię ;)
Poz.Dana

Pasje Violi pisze...

ustawiam sie w kolejce źyczac rownocześnie udanego wypoczynku :)

Ma.Bella pisze...

udanych wakacji, zgłaszam się do konkursu

Ula K. pisze...

Udanego wypoczynku, już zacieram ręce na fotorelację :)
Ustawiam się w kolejce :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :D

Beata Kandzia pisze...

Wybór mi się podoba, więc jestem chętna i zgłaszam się do konkursu oraz do przyjęcia tego wspaniałego pakieciku :) Przydałby się upominek na koniec wakacji. Trzymam zatem kciuki za szczęśliwy los :)

Kasiek pisze...

oj jak chcę

Weronika pisze...

Jeszcze ja!

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!

KolorowyŚwiat pisze...

To może ja? się zgłoszę także :)
Pozdrawiam
:)

Dizzy pisze...

Ależ leśnie! Zgłaszam się i pozdrawiam serdecznie! <3

Zaczytana56 MamaDela pisze...

Zgłaszam się chętnie do konkursu :) Miło byłoby otrzymać taki super pakiecik!

raeszka pisze...

Czytać lubię, kolorować też więc nie może mnie tutaj zabraknąć :).
Zapisuję się.

Udanych wakacji Ci życzę :).